شهید «احمد لعلی سرابی»:

برادر مسئول! بدان که امروزِ دنیا، فردای قیامت دارد

شهید «احمد لعلی سرابی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ای برادر مسئول! بدان که امروزِ دنیا، فردای قیامت دارد. همیشه پشتیبان مردم باشید و مردم را ناراضی به راه نیاندازید.
کد خبر: ۴۵۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱ - 30April 2021

برادر مسئول! بدان که امروزِ دنیا، فردای قیامت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «احمد لعلی سرابی» ۲۰ شهریور سال ۱۳۴۹ در شهرستان «سراب» چشم به جهان گشود. وی پس از حمله رژیم بعث عراق به خاک کشورمان، با احساس مسئولیت راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از حضور در عملیات‌های متعدد، در نهایت ۲۲ شهریور سال ۱۳۶۶ در منطقه «دوپازا» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد لعلی سرابی»

سخنی چند با مسئولین و دست‌اندرکاران منطقه‌ی خود دارم؛ ای مسئولین! این را بدانید که اگر کارهای‌تان برای رضای «الله» باشد، خوش به حالتان و اگر برای غیر «الله» باشد، وای به حالتان.‌ ای برادر مسئول! چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ در آخرت پیش خداوند مسئول خواهی بود.‌ ای برادری که پشت میز نشسته‌ای و برای هر کسی قیافه‌ای به خود می‌گیری و برای امضا کردن کاغذی، مردم را چند روز معطل و سرگردان می‌کنی،‌ ای برادر مسئول! بدان که امروزِ دنیا، فردای قیامت دارد. همیشه پشتیبان مردم باشید و مردم را ناراضی به راه نیاندازید.

خدایا! تو خودت شاهدی که فقط به خاطر تو و کتاب آسمانی‌ات به جبهه رفتم. منظورم از نوشتن این مطالب، پرشدن اوراق نیست، بلکه بستن دهان‌هایی است که می‌گویند اکثر رزمنده‌های از روی احساسات جوانی و بعضی مسایل دیگر و ناآگاهی و کم‌تجربگی به جبهه می‌روند. خدای عالمیان شاهد است که افرادی را که چنین سخنانی بیان می‌دارند، حلال نخواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها