مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی:

۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود

اسکندری گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های این سازمان در هفته هنر با الزام رعایت کامل دستورالعمل‌ها و جلوگیری از تجمعات تهیه شده که بیش از ۲۰ عنوان برنامه که عمدتاً در حوزه محتوا هستند اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 07April 2021

۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا می شود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی؛ «ابوالقاسم اسکندری» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در تشریح برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان گفت: از اهداف مهم بسیج هنرمندان نقش آفرینی موثر در عرصه های هنری و ادبی جامعه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری است که تلاش داریم در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی ، هنری و ادبی ایفای نقش کنیم.

اسکندری اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به دنبال این است هنر متعهد را در خدمت معنویت قرار دهد و با ابزار هنر در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و گام برداشتن در مسیر برپایی ظهور حضرت مهدی (عج)نقش آفرین باشد.

‌وی ادامه داد: تربیت و پرورش هنرمندان نسل جدید با رویکرد انقلابی و جهادی از دیگر اهداف بسیج هنرمندان است و در راستای سازماندهی هنرمندان انقلابی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب برنامه ریزی می‌کند و بزرگترین هدف امروز بسیج هنرمندان حاکم کردن معنویت در جامعه با استفاده از ابزار هنر است که یک ضرورت محسوب می شود.

مسئول بسیج هنرمندان گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امروز به یکی از ضرورت های مهم تبدیل شده که بسیج هنرمندان در این راستا اقدامات زیرساختی مناسبی انجام داده است.

اسکندری بیان کرد: آنجایی که شهید والامقام آوینی تمام لحظات حیات با برکت خود را به ویژه بعد از انقلاب در عرصه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب در قالب هنر صرف کرده و خدمات ارزنده کم نظیری در این حوزه ها به یادگار گذاشته لذا سالروز شهادت این هنرمند فرزانه مصادف با بیستم فروردین ماه به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های کرونایی برنامه های سازمان بسیج هنرمندان در هفته هنر با الزام رعایت کامل دستورالعمل ها و جلوگیری از تجمعات تهیه شده که بیش از ۲۰ عنوان برنامه که عمدتا در حوزه محتوا هستند اجرا خواهد شد.

اسکندری اظهار کرد: بسیج هنرمندان استان مرکزی با ۱۲ کانون در سطح استان مرکزی در طول سال در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند که ۱۲ گروه جهادی سازماندهی شده و فعالیت های موثر انجام می دهند.

وی اضافه کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدای عرصه هنر،عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از هنرمندان شاخص و انقلابی استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تولیدات چندرسانه ای در قالب های مختلف در حوزه تبیین ارزش های انقلاب ،رزمایش کمک مومنانه، برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های بصیرتی مجازی با رویکرد تبیین مبانی فکری شهید آوینی، برنامه ریزی جهت جشنواره تولید فیلم کوتاه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری اردوهای جهادی با رویکرد خدمت رسانی به مناطق محروم از جمله برنامه های شاخص در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها