بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت سالروز شهادت «صیادشیرازی»؛

شهید صیادشیرازی نقش مهمی در وحدت نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس داشت

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «علی صیادشیرازی» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ - 10April 2021

شهید صیاد شیرازی نقش مهمی در وحدت نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس داشت /// انتشار 21 فروردین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

شهيد صيادشيرازی، انسانی وارسته و عاشق دين بود که حرکت و جايگاهی والا بين مردم داشت و الگوی فراموش ناشدنی نیروهای مسلح در سرسختی برابر دشمنان و مهربانی با جبهه خودی بوده و بوسه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پيکر پاکش سندی بر عزت و شرف و دينداری اين افسر وارسته ارتش اسلام است.

سراسر زندگی شهید صیادشیرازی زيبايی، عشق، محبت و ارادت به پيشگاه حضرت ولیعصر (عج)، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در واقع راز ماندگاری شهيد علی صيادشيرازی کار در راه خدا و اطاعت ايشان در هر شرايطی از ولی فقيه بود.

شهيد صيادشيرازی، نقش مهمی در وحدت نيروهای مسلح داشت که با درايت و تيزهوشی توانست ارتباط منسجم و خوبی بين سپاه و ارتش برقرار كند كه اين منجر به اتحاد و همبستگی اين دو نيرو در دوران دفاع مقدس شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادشیرازی، نقش این شهید بزرگوار را در جنگ و تاریخ دفاع مقدس و تحولی كه وی در ارتش ايجاد كرد را از ياد نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها