شهید «جلال زارع‌پور»:

تنها راه نجات در پيروى از ولايت فقيه است

‌شهید «جلال زارع‌پور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: اى خواهران و برادران ارجمندم، شما را به تقواى الهى دعوت مى‌کنم و به شما سفارش مى‌کنم که پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه نجات در پیروى از ولایت فقیه است که استمرار حرکت انبیاء است.
کد خبر: ۴۵۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، ‌«جلال زارع‌پور» ۱۸ فروردین ۱۳۳۸ در شهرستان بافق یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ در جنگل امعقر اهواز به شهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند تا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۳ پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده عبدالله زادگاهش به خاک سپرده شد.

تنها راه نجات در پيروى از ولايت فقيه است كه استمرارحركت انبياء است

وصیت‌نامه شهید:

«ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیل الله صفاکانهم بنیان مرصوص (صف ۴)»

به درستى که آنان که در راه خدا در صف‌هاى پولادین مى‌جنگند دوست مى‌دارد.

سلام به شهیدان به خون خفته انقلاب، سلام به پژوهندگان راه حق و حقیقت، سلام به رزمندگان جبهه‌هاى حق علیه باطل و سلام به شما امت، این نمونه علم و تقوى و سلام برمردمى که زندگیش وقف خدمت به اسلام عزیز بوده است.

سلام به این مجسمه اسلام راستین در این قرن سقوط استکبار جهانى، مردمى که زیر سلطه ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهى نجات داد و خلاصه سلام به امت شهید پرور ایران و خانواده‌ صابر شهیدان اسلام.

اى پدر و مادرعزیزم اگر خداوند لیاقت شهید بودن را به من عنایت کرد امیدوارم از شهادتم هیچ ناراحت نباشید و درود بر شما که چنین فرزندى در دامن خود پرورش دادید تا بتواند در راه اسلام شربت گواراى شهادت را بنوشد پدر و مادرم شما را در شهادتم به صبر دعوت مى‌کنم که خداوند صابرین را دوست دارد.

تنها راه نجات در پيروى از ولايت فقيه است كه استمرارحركت انبياء است

پدر و مادرم امیدوارم که مرا ببخشید و اگر اذیتى به شما کرده‌ام مرا حلال کنید و ان‌شاءالله خداوند به شما اجر و پاداش عظیم عنایت فرماید.

شما اى خواهران و برادران ارجمندم، شما را به تقواى الهى دعوت مى‌کنم و به شما سفارش مى‌کنم که پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه نجات در پیروى از ولایت فقیه است که استمرار حرکت انبیاء است و نیز از شما مى‌خواهم که مرا حلال کنید و پیام‌آور خون شهیدان کربلاى ایران باشید و زینب گونه عمل کنید.

و تو اى فرزندم، از تو مى‌خواهم که بعد از من راهم را ادامه دهى که همان راه شهیدان است و امید دارد که خداوند تو را در ادامه راه شهیدان ثابت قدم بدارد و تو اى همسرم تو را به صبر دعوت می‌کنم و من از تو مى‌خواهم که زینب گونه عمل‌کنى، چرا که شهادت من در راه خداست؛ و هیچ چیز بهتر از این نیست که آدمى هر چیز را بیشتر دوستش دارد در راه محبوب و صاحب اختیار خویش خداوند سبحان فدا کند، لذا از تو مى‌خواهم به خاطر شهادت من در راه خدا در برابر مصائب و مشکلات مقاومت کنید و احساس این را داشته باشید که من امانتى از خداوند بودم و به مرجع خویش که همانا اوست رجوع کردم.

و اى همشهریان و اى دوستان، شما را به چند چیز سفارش مى‌کنم. اول آنکه به کلام رسول‌الله جامه عمل پوشانده که فرمودند: اى‌مردم شما را به دو چیز سفارش مى‌کنم اول کتاب خدا، دوم عترتم پس اى مردم بر شما باد اجراى احکام قرآن و اطاعت ائمه هدى و خط ولایت فقیه که همانا ادامه خط انبیاست و به عدالت رفتار کنید که این نزد خدا بهتر است. به امید پیروزى اسلام بر کفر جهانى و به امید سقوط استکبار جهانى و پایدارى جمهورى اسلامى به رهبرى امام خمینى.

اما وصیت من به شما اى پدر عزیزم این است که مواظبت و سرپرستى مادر، برادران، خواهران، همسر من و فرزند من به عهده شماست.

اما وصیت من به تو اى همسر عزیز که هرچه تو کردى و فرزند من و دیگر فرزندى که در آینده خواهى داشت. اگر دختر بود اسمش را بگذار «فاطمه» و اگر پسر بود «محمدعلى» بگذار.

تنها راه نجات در پيروى از ولايت فقيه است كه استمرارحركت انبياء است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها