مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید آوینی الگویی مناسب برای فعالان عرصه هنر حوزه دفاع مقدس است

سردار«عباس یوسفی» به ضرورت ترویج مکتب فرهنگی، هنری شهید آوینی اشاره کرد و گفت: شهید «مرتضی آوینی» الگویی مناسب برای فعالان عرصه هنر در حوزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ - 08April 2021

شهید آوینی الگویی مناسب برای فعالان عرصه هنر حوزه دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه کمیسیون هنری دفاع مقدس به ضرورت ترویج مکتب فرهنگی، هنری شهید آوینی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید «مرتضی آوینی» الگویی مناسب برای فعالان عرصه هنر در حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: ذات هنر پرداختن به ارزش های معنوی و ارزشی انسانهاست و امثال شهید آوینی توانستند با درجه ای از خلوص بنیانگذار فرهنگ و هنر متعالی و لبریز از اشاعه معنویت و جهاد و ایثار باشند و نامشان در کنار آثارشان برای همیشه در تاریخ به یادگار بماند.

سردار یوسفی متذکر شد: در خصوص امثال شهید چمران، شهید آوینی و بسیاری شهدای شاخص دیگر که در کنار شهامت، جسارت و ایثار از روح و طبع هنرمندانه ای برخوردار بودند، کم کاری های زیادی صورت گرفته و شاید ما نتوانستیم ابعاد مختلف شخصیت های بارز اینچنینی را به نسل های جوان کشور معرفی کرده و بشناسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: نهادهای فرهنگی و هنری که متولی نشر ارزش های متعالی دفاع مقدس هستند باید از هنر ارزشمند و تاثیر گذار شهید آوینی الهام بگیرند و خالق آثاری باشند که رنگ و بوی صداقت داشته باشد و به دل مخاطب بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها