استاندار لرستان:

کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان را با آمادگی کامل و اثرگذاری بالا برگزار می‌کنیم

سید موسی خادمی گفت: هدف از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که با آمادگی کامل و اثرگذاری بالا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 08April 2021

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان بسیج شده اندبه گزارش دفاع‌پرس  از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی استاندار لرستان امروز در چهارمین جلسه برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از تابستان سال گذشته برای برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان فعالیت‌هایی آغاز شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار‌ها به خوبی در حال پیشروی است.

وی هدف از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: این کنگره را با آمادگی کامل و اثرگذاری بالا برگزار می‌کنیم که در همین جهت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را برای برگزاری این کار بسیج کرده‌ایم.

استاندار لرستان با بیان اینکه از ظرفیت تمام اقشار و گروه‌ها برای برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان بهره می‌گیریم عنوان کرد: عملکرد کمیته‌های این کنگره قابل قبول است، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر برگزاری گردهمایی‌هایی که نیاز به تجمع است دچار محدودیت‌هایی شده‌ایم که سبب کندی برخی از امورات شده است که باید تلاش کنیم تا از برنامه‌ریزی عقب نمانیم.

وی به تلاش برای اجرای هرچه بهتر این کنگره ملی اشاره کرد و گفت: برای انجام کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان را در بازه زمانی کوتاهی آمادگی داریم و در این زمینه از منابع استانی، ملی و کمک‌های مردمی نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار