دستگیری شرور مسلح با 20 کیلو هروئین در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک شرور مسلح و کشف 20 کیلو گرم هروئین در درگیری روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 19April 2015

دستگیری شرور مسلح با 20 کیلو هروئین در عملیات پلیس کرمان

به گزارش " دفاع پرس "، سردار حسین چناریان در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی مطلع شدند گروهی از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر قصد دارند محموله ای از مواد را از استان سیستان و بلوچستان به استان اصفهان حمل کنند .

وی افزود: در پی کسب این اطلاعات، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان در محورهای خاکی و بیابانی اطراف ایستگاه بازرسی مرصاد، اقدامات لازم را برای ناکام گذاشتن سوداگران مرگ به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات، قاچاقچیان مسلح به محض روبرو شدن با ماموران انتظامی اقدام به تیر اندازی کردند که پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه، تلاش سوداگران مرگ بی نتیجه ماند و یکی از قاچاقچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

وی گفت: پلیس در بازرسی از متهم یک کوله حاوی 20 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع هروئین و یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه کشف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار