در نامه‌ای خطاب به دبیرکل و رئیس شورای امنیت؛

سوریه خواستار اقدام فوری شورای امنیت برای منع تجاوزات اسرائیل شد

وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و ضمن بازخواست این رژیم، گام‌های قاطعانه و فوری برای منع تکرار این تجاوزات بردارد.
کد خبر: ۴۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ - 08April 2021

سوریه خواستار اقدام فوری شورای امنیت برای منع تجاوزات اسرائیل شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا ضمن محکوم کردن حملات آشکار اسرائیل و پاسخگو کردن این رژیم در برابر این جنایات، برای جلوگیری از تکرار آن‌ها اقدامات قاطع و فوری انجام دهد.

دمشق همچنین بر ضرورت پاسخگو کردن کشورهای حامی تروریسم در سوریه و وادار کردن آن‌ها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل تأکید کرد.

وزارت خارجه سوریه روز چهارشنبه با صدور نامه‌ای خطاب به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، حملات بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی را نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت بر شمرد و آن را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه در ادامه افزود: «تداوم اقدام اشغالگران به ارتکاب جنایات تروریستی با این هدف اساسی صورت می‌گیرد که از شبکه‌های تروریستی حمایت کنند و نگذارند ارتش عربی سوریه و هم پیمانانش شبکه‌های تروریستی داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی را شکست بدهند».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار