فرمانده کل ارتش در سفر به قزوین:

تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی قزوین، یکی از یگان‌های موفق ارتش است

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» گفت: تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین، یکی از یگان‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 09April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) در جریان سفر خود به استان قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که از توان رزمی و آمادگی تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت این تیپ به فرماندهی امیر «مراد علی بیژنوند» رو به جلو و موفق ارزیابی شد و امیدوارم این راه مجدانه تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: سال ۱۴۰۰، سال تمرکز بر آماده‌سازی جوانان برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب است و سربازان وظیفه پرچمداران گام دوم انقلابند.

‌فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید از بیمارستان ۵۵۳ ارتش در قزوین، اظهار کرد: فعالیت‌های مجموعه کادر درمانی بیمارستان ۵۵۳ ارتش در قزوین و چگونگی ارائه خدمات به بیماران بستری کرونایی و همچنین کمک و امدادرسانی به مردم استان‌های قزوین و گیلان در مقابله با شیوع کرونا و درمان بیماران، قابل تقدیر است.

وی همچنین با یادآوری سابقه درخشان این بیمارستان در حادثه زلزله رودبار و منجیل، توفیق خدمت به مردم را یک هدیه الهی و شکر آن را در ادامه این راه نورانی دانست.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: ارتش ماموریت انقلابی و ملی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قرار داده است تا جوانانی که برای سربازی وارد ارتش می‌شوند در پایان دوره سربازی خود برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب کاملا آماده باشند و این ماموریت، مقدم بر وظیفه مصوب ما در موضوع سربازی است.

فرمانده کل ارتش همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار این خطه و شهدای گرانقدر ارتش در این لشکر و استان به‌ویژه شهیدان رجایی، بابایی، ابوترابی و لشکری، نسل امروز را امانت‌دار میراث بزرگ شهیدان دانست و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: خانواده‌های فهیم و صبور و کم‌نظیر ارتش، حامی، پشتیبان و مشوق اصلی همه ما هستند و رسیدگی هرچه بیشتر به خانواده‌ها و زندگی آن‌ها وظیفه مهم و همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها