فرمانده نیروی انتظامی:

تکفیری‌ها در کشورهایی به وجود آمده‌اند که به ظواهر قرآن پرداخته‌‌اند/ نداشتن عترت و ولایت داعش را به اینجا رسانده است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بعضی از کشورها به ظواهر قرآن پرداخته‌اند و داخلشان تکفیری‌ها به وجود آمده‌اند، گفت: داعش نیز چون عترت و ولایت را نداشتند و هر کدام یک تعبیری از آیات داشتند به اینجا رسیده‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 19April 2015

تکفیری‌ها در کشورهایی به وجود آمده‌اند که به ظواهر قرآن پرداخته‌‌اند/ نداشتن عترت و ولایت داعش را به اینجا رسانده است

به گزارش دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پنجمین همایش حافظان قرآن کریم و چهرههای قرآن کریم به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر برگزاری محافل قرآنی، جلسات قرآنی، قرائت و حفظ قرآن اشاره و اظهار داشت: ایشان همیشه بر این نکته تأکید داشتهاند که در کشوری که اسلامی و شیعه است باید حافظان قرآن را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به همین جهت نیروی انتظامی این فرمان را سرلوحه کار خود قرار دادیم و از سال های گذشته تاکنون بر اساس گزارشی که به دست من رسیده تعداد قابل توجهی از کارکنان شامل کادر ناجا، خانوادهها، بازنشستگان و سربازان در برنامههای قرآنی شرکت کرده و عدد قابل توجهی از همکاران حافظ قرآن هستند.

این مقام ارشد انتظامی به توسعه فرهنگ آموزش عمومی قرآن پرداخت و گفت: امیدواریم این حرکت که از سال های گذشته و از دوران فرماندهی سردار اسماعیل احمدیمقدم انجام شده با شتاب بیشتر در امر توسعه و پیشرفت آموزش عمومی قرآن در نیروی انتظامی ادامه یابد.

وی به فرمایشات حضرت آقا در حکم انتصاب فرماندهی جدید ناجا اشاره کرد و افزود: حضرت آقا به تقویت روحیه انقلابی، اسلامی و مسلمانی اشاره داشتند و این امر یعنی در ناجا علاوه بر بحث صیانت که یک موضوع مهم است به تقویت روحیه اسلامی-انقلابی نیز پرداخته شود.

فرمانده نیروی انتظامی دنبالهروی از منویات حضرت آقا را استفاده از منبع پرفیضی همچون قرآن دانست و تأکید کرد: ما قرآن را عترت میخوانیم درست است اگر صرف قرائت و حفظ قرآن باشد در جای خود تأثیرات خود را دارد اما اگر بدون ولایت باشد مشکلاتی ایجاد میکند.

وی تصریح کرد: شما کشورهایی را میبینید که از نظر حفظ قرآن و پرداخت ظواهر از ما جلوترند اما از داخلشان تکفیری به وجود میآید که با نام قرآن و تمسک به بعضی آیات چه جنایتهایی را به وجود میآورند؛ داعشیها نیز همین گونهاند چون عترت و ولایت را نداشتند و هر کدام یک تعبیری کردند به اینجا رسیدهاند و آنجا که آیه قرآنی را قرائت کرده میبینید چه اتفاقاتی میافتد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما حتماً قرآن را با ولایت، عترت و با خاندان عصمت و طهارت میخوانیم و این امر را سرلوحه خود قرار داده و میدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار