مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

صیاد دل‌ها در راه رسیدن به لذت وصل، هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست

سردار «عباسقلی‌زاده» به مناسبت فرا رسیدن 21 فروردین، سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 09April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» پیامی صادر کرد.

پیام سردار عباسقلی‌زاده بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

21 فروردین، سالروز شهادت امیری است که اسوه وفاداری و عشق بود؛ امیر «علی صیاد شیرازی». نامی پرافتخار و جاودانه است که با هشت سال دفاع مقدس و دلاوری ها و از خودگذشتگی ها، عجین می باشد. این عارف عاشق، نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت نمود. سپهبد سرافرازی که عمر با برکت خویش را، در راه خدمت به ملت و مملکت اسلامی‌اش، سپری نمود و در راه رسیدن به لذت وصل، هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست و عارفانه و عاشقانه، سلوک وصل را طی نمود تا آن‌گاه که جام شیرین شهادت را سرکشید.

حماسه آفرینی‌ها و نقش بی‌بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی های بی شمار از او خورشیدی بی بدیل ساخت.

آنچه شهید صیاد شیرازی را در دل مردم انقلابی ایران عزیزتر کرده است، روحیه اخلاص، فداکاری، ولایت مداری و مردم داری آن شهید والامقام بود که همراه با دشمن ستیزی، معرفت و عقلانیت و حرکت پر قدرت به جلو برای تعالی هویت انقلابی، تحکیم اقتدار و کار جهادی، الگویی ماندگار برای همه بویژه نسل جوان کشور شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز ارتش اسلام و تمامی شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید می‌کنم ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی از وصایای معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با پاسداشت مقام شهید و شهادت، راه پرافتخار و نورانی شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سایر شهدای عزیز ایران اسلامی را تداوم بخشیده و نیز با حضور به موقع و قاطعانه در صحنه‌های انقلاب و دفاع از دین، شرف، عزت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشور، همچنان جبهه دشمنان خبیث و خیره سر را در نیل به اهداف پلید ناکام و مأیوس خواهند ساخت.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار