فرمانده لشکر 21 حمزه (س) آذربایجان:

مجاهدت‌های شهید «صیاد شیرازی» برای نسل جوان نیروهای مسلح درس‎آموز بود

امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 09April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه (س) آذربایجان و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» پیامی صادر کرد.

پیام امیر میرزایی به شرح زیر است:

خطر مرگ كوچك‌تر از آن است كه بندگان صالح خدا را از راه او بازگرداند، و عشق به منال دنیوی حقیرتر از آن است كه در دل نورانی شایستگان جایی بیابد.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود که حضور مقتدرانه وی در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های غرور آفرین هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان فرماندهی دوراندیش، نامی بلند از ایشان به یادگار گذاشته و تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه و هوشمندانه ایشان در طول خدمت صادقانه خود به ویژه در حوزه تولید و ترویج اندیشه‌های دفاعی برای نسل جوان نیروهای مسلح بسیار درس آموز بود.

آنچه شهید صیاد شیرازی را در دل مردم ایران اسلامی عزیز کرده ولایت‌مداری آن شهید عزیز بود که همراه با دشمن ستیزی، عقلانیت و کار جهادی، الگویی ماندگار برای نسل‌های آینده کشورمان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره آن شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر ارتش همیشه سرافراز و قهرمان و نیروهای مسلح، ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و توجه و بهره مندی از سیره عملی آن امیر دلاور و ولایی ارتش را عامل تعیین کننده در حفظ و ارتقا توان دفاعی کشور می دانم. روحش شاد و یاد و نامش بر تارک تاریخ ایران عزیز, ماندگار و جاودان باد.

امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار