سردار اهوازیان:

علاقه جوانان به اهل بیت (ع) موجب پیروزی جبهه مقاومت شد

فرمانده جبهه مقاومت گفت: خانواده‌های معظم شهدا بدانند، آن‌چه که از سلاح مهم‌تر بود، اشک چشم و علاقه شدید جوانان به اهل بیت (ع) و ولایت بود که موجب پیروزی جبهه مقاومت شد.
کد خبر: ۴۵۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ - 10April 2021

شهدا در سانتریفیوژ ولایت چرخیدند اما جدا نشدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، در یادواره شهیدان «مالامیری، لطفی نیاسر و گل‌محمدی» که در جوار ضریح نورانی حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان جبهه مقاومت، در نبردی چهره به چهره و کمترین امکانات با داعش جنگیدند و اجازه ندادند حرم حضرت زینب (س) به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: رزمندگان مقاومت بعضا طلا‌ها و ماشین‌ خود را فروختند و با انگیزه‌ای معنوی و والا به جبهه مقاومت پیوستند و به دشمن امان ندادند؛ اما عده‌ای در داخل، مرتب به آنان تهمت می‌زدند.

اهوازیان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا بدانند، آن‌چه که از سلاح مهم‌تر بود، اشک چشم و علاقه شدید جوانان به اهل بیت (ع) و ولایت بود که موجب پیروزی جبهه مقاومت شد.

وی گفت: ما ۳۷ شهید روحانی مدافع حرم از ایران و ۱۶۵ شهید روحانی از کل جبهه مقاومت داریم که شهید «مالامیری» علمدار آن‌ها محسوب می‌شود و شهدا با تأسی به خط بصیرت روحانیت، به جهاد و نبرد علیه داعش پیوستند.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت با توصیف شهید «لطفی» تصریح کرد: شهید لطفی، چشم سپاه و ایران و سردار سلیمانی بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از وی تمجید کرده بودند و مثل شهید «طهرانی مقدم» وصیت کرده بود تا روی قبرش بنویسند شهید راه مبارزه با اسراییل.

وی ادامه داد: شهید گل‌محمدی در تفحص شهدای مفقودالاثر، به درستی عمل می‌کرد و می‌گفت من صدای شهدا را می‌شنوم و او توانسته بود هزاران شهید مفقود عزیز را تفحص کند.

اهوازیان ادامه داد: شهدا به تاسی از سردار سلیمانی در سانتریفیوژ ولایت حرکت کردند و هیچ‌گاه خارج نشدند، شهید سلیمانی جانباز، شیمیایی و مسن بود، ولی روحیه‌ای جوان و ولایتمدار داشت.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که داعش ۵۸ درصد عراق را تصرف کرده بود؛ اما حاج قاسم به دل داعش زد و جوانان سنی دورش را گرفتند و گوش به فرمان وی بودند.

اهوازیان افزود: حدود هفت میلیون نفر در تهران از همه اقشار و گروه‌ها در تشییع پیکر شهید سلیمانی شرکت کردند، زیرا معتقد بودند او هیچگاه دروغ نگفت.

وی با اشاره به ضرورت بازگشت به ریل انقلاب تاکید کرد: در انتخابات هم به دنبال کسانی هستیم که پیرو مکتب سلیمانی و همواره با مردم صادق باشند و متاسفانه می‌بینیم که عده‌ای همچنان به دنبال آمریکایی هستند که با سلاح‌های خود جوانان ما را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار