مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

شهید صیادشیرازی نمونه تمام عیار فرمانده انقلابی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: شهید سپهبد «علی صیادشیرازی» با مدیریت جهادی و خدمت و ایثار خالصانه خود نمونه والا و تمام عیار فرمانده انقلابی است.
کد خبر: ۴۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 10April 2021

شهید صیاد شیرازی نمونه تمام عیار فرمانده انقلابی است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل در خصوص سالروز شهادت سپهبد صیادشیرازی اظهار داشت: شهید صیادشیرازی با مدیریت جهادی و خدمت و ایثار خالصانه خود نمونه والا و تمام عیار فرمانده انقلابی است.

واحد افزود: شهید صیادشیرازی در دوران حکومت طاغوت به صورت علنی به مبارزه با رژیم شاهنشاهی مشغول بود و در این راه سختی‌ها و مشقت‌های زیادی متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحکیم پایه های نظام نوپای مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با عناصر ضد انقلاب به ویژه در غرب کشور از هیچ کوشش و جهادی دریغ نکرد.

وی گفت: این شهید والامقام پس از شروع جنگ تحمیلی بسیجی‌وار، فرماندهی و سمت‌های مختلف را خاضعانه بر عهده گرفت و با حضور در خط مقدم نبرد با بعثی ها، پیروزی های زیادی را به ارمغان آورد.

واحد تأکید کرد: نکته بارز شخصیت نظامی شهید صیاد‌شیرازی، وحدت بخشیدن به نیروهای مسلح و هماهنگی بی‌نظیر این نیروا به سفارش و دستور امام خمینی بود و ولایت‌مداری و پیروی از فرامین رهبری از دیگر صفات بارز شخصیت او بود.

این مسئول متذکر شد: دشمنان کینه‌توز و منافقان کوردل بعد از شکست مفتضحانه در عملیات غرورآفرین مرصاد و سیلی خوردن از شهید صیاد‌شیرازی در این عملیات، دست به ترور ناجوانمردانه این فرزند غیور انقلاب زدند و او را به شهادت رساندند که این کار، از عمق ترس و زبونی آنها حکایت دارد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل گفت: مکتب ولایت‌مداری و وحدت آفرین شهید صیاد‌شیرازی با شهادت او به پایان نرسیده و بلکه به برکت خون پاک او جاودانه شده و به الگویی برای همگان به ویژه نیروهای مسلح تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها