شهید بهرام روستایى‌پور: خط رهبرى نجات‌بخش ملت ماست

شهید بهرام روستایى پور در وصیت‌نامه خود آورده است: خط رهبرى نجات بخش ملت است پس مبادا با دشمنان امام همسو باشید تا می‌توانید اسلام را یاری کنید.
کد خبر: ۴۵۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 10April 2021

شهید بهرام روستایى‌پور: خط رهبرى نجات‌بخش ملت ماستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بهرام روستایى پور:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس و ستایش خدایى را که خالق زمین و زمان خورشید و ماه و شب و روز و جمیع موجودات عالم هستى است، خدایى که نه شریک دارد و نه زاییده شده است و نه داراى اولاد است و فرزند؛ خدایى که اول است و آخر، خدایی که ظاهر است و باطن.

سلام و درود بر حضرت محمد مصطفى (ص) و درود و سلام خداوند یکتا بر صاحب‌الامر که خداوند بر فرجش تعجیل فرماید و ما را توفیق خدمت در رکاب بودن او را عنایت کند و سلام بر خمینى کبیر نایب بحق آن امام والامقام که امت اسلامى ایران را از زیر یوغ ستم و استکبار و استثمار رهانید.

این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب حضرت بوده و بدانید این شهیدا با ایثار خون خود پروانه‌وار بر گرد شمع انقلاب سوختند تا نور حیات‌بخش اسلام بر سرتاسر کره خاکى زمین بتابد.

بدانید که اسلام یگانه دینى است که تمام پیامبران عظام الهى براى تعلیم قرآن و قوانین آن زحمت‌ها متحمل شدند و یگانه دینى است که می‌تواند سعادت بشرى را تامین کند و دفاع از اسلام و ارزش‌های آن در اولین درجه اهمیت است.

اى مردم خداوند جوهر عمر و قلم متن را در اختیارمان قرار داده که تا چه بنگاریم با توجه به اینکه یک روزى این قلم شکسته و جوهر خشکیده خواهد شد و اگر در قیامت پرسیده شود که چه نگاشته‌اى و در دنیا چه کرده‌ای!؟ اگر اهل عمل نباشى چه جوابى براى گفتن دارى و آن وقت سرافکنده‌ایم.

برادران عزیز تنها گفتن «جنگ جنگ تا پیروزى» تکلیف را ساقط نمی‌سازد، باید آماده خطر باشیم و از کیان اسلام دفاع کنیم امروز تمام کفر علیه ارزش‌هاى انقلاب ما علیه دین ما متحد شده‌اند و قصدشان از بین بردن انقلاب و خشکاندن ریشه‌هاى آن است پس جاى نشستن نیست.

خانواده ام را به صبر سفارش می‌کنم. در هر مشکلى صبر را پیشه کنید و خود را نبازید و شما نیز انشاءالله به ما خواهید پیوست. خط رهبرى نجات‌بخش شماست. مبادا با دشمنان امام همسو باشید. اسلام را یاری کنید. برایم از خدا طلب مغفرت کنید و از همه دوستان و اقوام حلالیت مى خواهم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار