نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

هفته «هنر انقلاب اسلامی» بزرگداشت هنرمندانی است که در چشمه معرفت انقلابی غسل کردند

«احمد راستینه هفشجانی» با صدور پیامی، هفته «هنر انقلاب اسلامی» را به هنرمندان کشور و استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 10April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «احمد راستینه هفشجانی» نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی هفته هنر انقلاب اسلامی را به هنرمندان کشور و استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

توقّع انقلاب از هنر و هنرمند، مبتنی بر نگاه زیباشناختی در زمینه‌ی هنر است، که توقّع زیادی هم نیست.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۳۸۰/۰۵/۰۱

هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور روایت فاتحانه‌ای است از آخرین صفحه کتاب زندگی هنرمندانه شهید والامقام سید مرتضی آوینی، که در ۲۰ فروردین هر سال، زمانی که خداوند هنر زیبایی خلقت را در بهار طبیعت به نمایش می‌گذارد این سید شهید با ساخت «شهری در آسمان» به خالق زیبایی‌ها می‌پیوندد و این پیوند سرآغازی می‌شود برای بزرگداشت هنرمندانی که در چشمه زلال معرفت انقلابی غسل کردند و متعهدانه و فعال در عرصه‌های گوناگون به خلق آثاری پر مضمون و پیوند خورده با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب پرداختند.

و اینک ما ماندیم و ادای دین به خون شهدایی که هر یک هنرمندانه‌تر از دیگری آخرین پرده زندگی خود را به تصویر کشیدند و ارزش‌ها و احکام اسلامی را در قالب هنر به فعلیت رساندند.

ضمن تبریک این ایام‌الله خدمت خانواده معظم شهدا، کلیه اصحاب قلم، اندیشه‌ورزان، فرهیختگان، شعرا، نویسندگان، اصحاب رسانه، هنرمندان سینما، تئاتر، خوشنویسی، موسیقی، هنرهای تجسمی و کلیه فرزانگانی که دستی در هنر متعهدانه انقلابی دارند، ان‌شاءالله شاهد تبیین بیش از پیش ابعاد انقلاب مقدس اسلامی‌مان و آفرینش شناختی زیبای در نسل آینده از آرمان‌های پاک انقلاب توسط هنرمندان فرزانه عصرمان با بهره‌گیری از هنر معرفت بنیان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها