فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

رشادت‌های شهید صیاد شیرازی تا ابد در اذهان می‌ماند

امیر صباحی‌فرد شهید صیاد شیرازی را الگوی صبر و متانت دانست و گفت: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این فرمانده غیور تا ابد در اذهان خواهد ماند.
کد خبر: ۴۵۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 10April 2021

رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهید صیاد تا ابد در اذهان خواهد ماندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی به معنای واقعی کلمه همیشه یک سرباز بود و رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این فرمانده غیور تا ابد در اذهان خواهد ماند.

وی با اشاره به درایت، دلسوزی و تدابیر هوشمندانه شهید صیاد در طول دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید صیاد در عملیات مرصاد آخرین گلوله‌های شلیک شده در ۸ سال دفاع مقدس را به سینه منافقین کوردل نشاند تا برای همیشه افتخار و برگ زرین و گران‌بهای دیگری برای نیروی مسلح و ملت شریف ایران اسلامی رقم بخورد و بیگانگان، مزدوران و منافقان بدانند که هیچ جایی در سرزمین مقدس ایران اسلامی نداشته و نخواهند داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش شهید صیاد را الگوی صبر و متانت دانست و افزود: شهید صیاد همه را به ولایت و اطاعت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دعوت می‌کرد، همیشه خود را به‌عنوان سرباز کوچک اسلام می‌دانست و همواره سخنان خود را با دعای فرج آغاز می‌کرد.

وی با تأکید بر نقش شهید صیاد برای حفظ وحدت ارتش و سپاه تصریح کرد: اتحاد و همدلی ارتش و سپاه در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن باعث کارآمدی نیرو‌های مسلح شد که بحمدالله با تدابیر داهیانه رهبر عزیزمان، این همدلی و همکاری روز به روز بیشتر و موفق‌تر می‌شود.

امیر صباحی‌فرد در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان در تکمیل چرخۀ موفق سوخت هسته‌ای و اقتدار و صلابت روز افزون ایران اسلامی گفت: بدون شک در سایۀ اتحاد، همدلی و یکپارچگی و با بهره‌گیری از دانشمندان هسته‌ای و نبوغ جوانان غیور این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، پزشکی، صنعتی و... شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در استقلال علمی و عدم وابستگی به شرق و غرب خواهیم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها