فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق بود

امیر سرتیپ آریانفر گفت: شهید صیاد شیرازی ضمن برخورداری از بلوغ و نبوغ نظامی در میدان مبارزه، اسوه اخلاق و عشق به اسلام بود.
کد خبر: ۴۵۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 10April 2021

شهید صیاد الگوی مجاهدت و دلدادگی ارتشی‌های بودبه گزارش دفاع‎‌پرس از کرمانشاه، مراسم بیست و دومین سالگرد بزرگداشت سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» امروز (شنبه) با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهدای گمنام قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در این مراسم، اظهار داشت: شهید صیاد الگوی مجاهدت و دلدادگی ارتشی‌های سرافراز در دفاع از خاک و امنیت ایران و انقلاب اسلامی و اسوه اخلاق و عشق به اسلام بود.

وی گفت: شهید شیرازی از جمله افرادی بود که در میان مردم و نسل جوان آن روز به داشتن صفات مذکور شناخته شده بود؛ صفاتی که از او فردی محبوب در میان نظامیان ساخت تا الگویی باشد از یک فرد انقلابی و کارآزموده، که رفتار و عملش همسو با اعتقادات و ادعاهایش قرار دارند. آنچه که از سلوک رفتاری شهید صیاد شیرازی برای ما به ارث مانده، این است که هر کسی می‌تواند در بهترین مدارج مسئولیتی باشد و طبق قواعد و اصول انقلابی عمل کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: شهید صیاد شیرازی دارای بلوغ و نبوغ نظامی در میدان مبارزه با دشمنان بود.

شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل آینده انقلاب و اسلام است

در ادامه این مراسم، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: دشمن با جسم شهیدان امثال شهید صیاد، سردار سلیمانی، شهید قرنی و دیگر شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و پس از آن کاری نداشت، بلکه با افکار انقلابی آن‌ها مشکل داشت.

آیت‌الله علما تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل آینده انقلاب و اسلام است و دشمنان با تفکر صیاد مشکل داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ایران فقط مختص به ایران نیست و به تمامی دنیا تعلق دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار