فرمانده سپاه خوی:

مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

سردار علایی گفت: مسئولان بايد سنت ديد و بازديد از خانواده های شهداء و ايثارگران را سرلوحه فعاليت های خود قرار بدهند.
کد خبر: ۴۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ - 10April 2021

مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی، امروز در دیدار با خانواده شهید امین رحمانی ضمن تبریک سال نو، توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) را رمز پيروزی دركارها دانست و گفت: اعضا و جوارح انسان امانت هايی از طرف پروردگار است كه بايد در راه خدا و در راه خدمت به خلق از آنها بهره گرفت.

سردار علایی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و تقدیم جان خود برگ زرینی در تاریخ کشور ما رقم زدند و باید یاد و خاطره آنان همیشه زنده باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که راه و مرام شهدا را بتوان تداوم بخشید چرا که شهدا جان‌شان را برای امنیت و اقتدار کشور در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

سردار علایی همچنین در دیدار با یکی دیگر از بسیجیان رزمنده دوران دفاع مقدس به نام حمید قهرمانی با اشاره به اينكه تكريم و تعظيم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است، خاطرنشان كرد: مسئولان بايد سنت ديد و بازديد از خانواده های شهداء و ايثارگران را سرلوحه فعاليت های خود قرار بدهند.

وی اظهار داشت: امروزه بر ماست تا از مواهب بزرگ دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی استفاده کنیم و به وظایف خویش با الگوگیری از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ، عمل کنیم و در  شناختن دشمن دچار تردید نشویم.

فرمانده سپاه خوی در پایان با این عنوان که اصلی ترین رسالت و ماموریت ما حفظ فرهنگ شهادت است، افزود: دیدار و انس گرفتن نسل جدید با خانواده شهداء، رزمندگان، ایثارگران در حقیقت نقطه عطفی بر تداوم و حفظ فرهنگ شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار