مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

دشمنان از فضای مجازی علیه ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کنند

حجت‌الاسلام مهدی رضایی گفت: دشمنان از فضای مجازی برای هجمه به ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می کنند.
کد خبر: ۴۵۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 11April 2021

دشمنان از فضای مجازی برای حمله به ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، صبح امروز (یکشنبه)، در جریان سرکشی از پایگاه شهید کاوه گرماویج گردان ۳۰۳ قدر سپاه سلماس در جمع رزمندگان اسلام مستقر در این پایگاه با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، اظهار داشت: هجمه و فضاسازی دشمنان در امر انتخابات بسیار زیاد است و آنها می خواهند از این طریق جریان قوی انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی برای هجمه به ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می کنند، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و یارانشان توانستند جمهوری اسلامی را در جنگ سخت به یک پیروزی بزرگ برسانند و دندان طمع دشمنان در این عرصه را بکشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با اشاره به ماجرای جنگ صفین و دلاوری های مالک اشتر و یارانش، بصیرت افزایی در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: روحانیون و مبلغان اسلامی این وظفه مهم را در جامعه بر عهده دارند و باید جامعه را  در برابر هجوم بی سابقه فرهنگی و جنگ روانی و نرم دشمنان، بیمه کنند.

حجت الاسلام رضایی مشارکت بالای آحاد جامعه را در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن همواره از اختلافات و حفره ها برای ضربه زدن استفاده می کند و نباید این اجازه را به استکبار جهانی بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها