مستند سرداران شهید در قلعه وزیر میبد تولید می‌شود

مستند سرداران شهید در ادامه فعالیت‌های رسانه‌ای دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد در حال تولید است.
کد خبر: ۴۵۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 11April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مستند سرداران شهید در ادامه فعالیت‌های رسانه‌ای دومین کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد درحال تولید است.

«پهلوانیان» مدیرکل صداوسیمای استان یزد اظهار داشت: امیدواریم این مستند‌ها بتواند ابعاد پنهان شخصیتی این شهدا را به ویژه به جامعه جوان ما آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نشان بدهد.
 
«کریمی» مسئول بسیج صداوسیمای استان گفت: ساخت چهارده مستند سرداران شهید استان با همکاری سپاه الغدیر و مجموعه مدیریت استان درحال تولید است.  هفت کارگردان در این مستند همکاری دارند و کارتصویربرداری و تدوین بسیاری از کار‌ها درحال انجام است و به زودی ازشبکه‌های استانی و ملی پخش خواهد شد.
 
«سمیه کریمی» کارگردان مستند سرداران شهید گفت: این مستند از بافق آغاز و به اصفهان ختم می‌شود و بخشی از این مستند درمسیر خود درشهرستان‌های یزد و میبد تصویربرداری می‌شود.
 
در این مستند سه تن از یاران شهید «آقابابایی» بعد از سال‌ها برای زیارت از شهید و دیدار با خانواده اش از بافق به اصفهان می‌روند.
 
سردار شهید حاج اکبر آقابابایی که فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر را هم درکارنامه خود دارد؛ در پنج شهریور ۱۳۷۵ بر اثر آثارباقیمانده از مجروحیت ناشی از حملات شیمایی عراق درهشت سال دفاع مقدس در بیمارستان به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار