امام جمعه تبریز عنوان کرد:

اقتدار نیروهای مسلح موجب ترس دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: اگر امروز دشمنان نظام از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند، به‌خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به‌واسطه مدیریت بی‌نظیر و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دست آمده است.
کد خبر: ۴۵۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 11April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در آئین افتتاحیه سومین دوره دانش‌آموختگی درجه‌داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا، اظهار داشت: اگر امروز دشمنان نظام از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند، به‌خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به‌واسطه مدیریت بی‌نظیر و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به‌دست آمده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل‌های آن‌ها هستند، افزود: یکی از این‌ها سپهبد شهید «صیاد شیرازی» است که در دل مردم قرار گرفته است؛ فردی که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت (ع) از خصائص بارز این شهید بزرگوار است.

حجت‌الاسلام آل هاشم ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از تمامی شما عزیزان دارد؛ چراکه شما در ایران عزیز ما با وجود شغل‌های متعدد لباس عزت و شرف را انتخاب کردید؛ لذا توصیه می‌کنم در این مدت، مخصوصاً در دوران آموزشی سعی کنید اعتقادات دینی خود را ارتقا دهید، و برادران عزیز در عقیدتی سیاسی باید سعی کنید برنامه‌های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار گیرید.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رمز موفقیت شما در تقویت ایمان شماست، خاطرنشان کرد: برادران عزیز باید سعی کنید در طول دوران خدمت، مخصوصاً در دوران آموزش، ایمان خود را قوی و برای انجام فرایض دینی تلاش کنید؛ چراکه هر قدر ایمان شما تقویت شود، موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.

حجت‌الاسلام آل هاشم اضافه کرد: به آموزش‌هایی که در دوره‌ها به شما ارائه می‌شود، باید دقت بیشتری کنید؛ چراکه می‌خواهید ۳۰ سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید، اولا اینکه باید نظم و انضباط که از اصول کاری شماست را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید، همچنین باید آمادگی جسمانی خود را تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارهاست.

وی خاطرنشان کرد: سعی کنید نمازهای خود را در اول وقت به جماعت اقامه و در ماه مبارک رمضان ارتباط خود را با خداوند متعال بیشتر کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها