مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

زبان هنر یکی از عوامل حیات دفاع مقدس است

حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» یکی از عوامل حیات دفاع مقدس را زبان هنر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 11April 2021

زبان هنر عامل حیات دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان امروز در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در این دیدار معظم له فرمودند که بعضی دشمنان در صدد تحریف دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در حوزه تحریف یک بحث مفصلی در ابعاد مختلفی دارند، افزود: یکی از آن مواردی که معظم له به آن اشاره کردند، تحریف امام بود در حالیکه امام برای تاسیس انقلاب روندی را طی کرد که رسول الله (ص) طی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جامعه به تفکر شهدایی نیاز دارد، ادامه داد: برخی از مسائلی که در اوصاف شهدا و رزمندگان مطرح می‌شود، از زبان هرکسی قابل پذیرش نیست لذا زبان هنر، قلم، تصویر و  فیلم هنرمندانه می‌خواهد نه هر فیلم و بیان و تصویری، بلکه  تصاویر و فیلمی که جامعه را  به آن روز‌های دفاع مقدس و زندگی شهدایی نزدیک کند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن در تلاش بود واقعه عاشورا را تحریف کند، اما قیام حسینی بخاطر درست بیان کردن برخی علما به صورت هنرمندانه زنده ماند، خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌خواهیم تفکر دفاع مقدس زنده بماند یکی از عوامل حیات دفاع مقدس، زبان هنر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که باید در حوزه هنری بیشتر تلاش کرد، افزود: باید نقش جوانان را در این عرصه پررنگ‌تر نشان داد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با اشاره به شهید زندی که به عنوان الگوی هنرمندان معرفی شده است، گفت: شهید زندی یک الگوی مناسبی برای ما است لذا اگر درست الگوسازی کردیم، گرایش جوانان به آن زیاد می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی‌ها که نقشی در دفاع مقدس نداشتند در حال تحریف دفاع مقدس هستند، گفت: باید کسانی که خاطرات خوبی از دفاع مقدس دارند، آن را به شیوه هنرمندانه بیان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمن خانواده و جامعه فکری را هدف قرار داده است، گفت: دشمن در تلاش است تا یک اندیشه را بزند برای نمونه اندیشه شهید مطهری را چرا که استاد شهید یک تفکر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار