مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کل پروژه احداث موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر عمده کار در بخش ساختمان گالری ها باقی مانده است.
کد خبر: ۴۵۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ - 11April 2021

موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد:از سال گذشته کار تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس شروع شده که بیش از یکصد نویسنده در این راستا تاکنون همکاری و مشارکت دارند.

وی افزود: بیش از ۶۲۴ مدخل برای تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکنون شناسایی شده که با توجه به نقش گسترده استان مرکزی در دفاع مقدس و مشارکت اقشار مردم انتظار داریم این مداخل بیشتر شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ستاد دانشنامه استانی دفاع مقدس تشکیل شده که بیش از ۱۵۰ نفر که متشکل از فرماندهان دفاع مقدس، مسئولین، اعضای هیئت علمی و اساتید هستند در این کار مشارکت و همکاری می کنند.

وی بیان کرد: جشنواره منطقه ای فانوس در سالجاری به میزبانی استان مرکزی انجام می شود که انتطار داریم گروه های موزیک نیروهای مسلح استان در این راستا آمادگی لازم را پیدا کنند.

کریمی ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی در سال گذشته در جشنواره های کشوری خوش درخشید که در سه جشنواره توانست رتبه اول تا سوم را کسب کند و امسال با توجه به برگزاری بیش از ۷ جشنواره انتظار داریم استان عملکرد خوبی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس از پیشرفت ۷۷ درصدی برخوردار است که ۷۶ درصد محوطه سازی،  ۱۰۰ درصد ساختمان مدیریت، ۹۵ درصد عملیات اجرایی دیوار لاله ها، ۱۰۰ درصد سردرب ورودی، ۹۵ درصد محوطه عکس شهدا و ۹۰ درصد محوطه پارکینگ پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها