استاندار مرکزی:

تعهدات شهرداری اراک در موزه دفاع مقدس استان تا تیرماه سالجاری انجام خواهد شد

آقازاده گفت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه‌ریزی‍‌‎های انجام شده تعهدات شهرداری اراک در حوزه دفاع مقدس استان تا تیرماه سالجاری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 11April 2021

تعهدات شهرداری اراک در موزه دفاع مقدس استان تا تیرماه سالجاری انجام خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سید علی آقازاده» استاندار مرکزی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه با همت ها و مجاهدت های انجام شده در طی سه سال گذشته امروز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان به پیشرفت قابل قبولی دست پیدا کرده که قابل تحسین است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده تعهدات شهرداری اراک در حوزه دفاع مقدس استان تا تیرماه سالجاری انجام خواهد شد.

 استاندار مرکزی گفت: برای تکمیل شدن ساختمان گالری و باقی موارد موزه دفاع مقدس استان نیاز است یک هم افزایی با بنیاد حفظ آثار کشور با استان مرکزی انجام شود که اگر اعتبارات ملی در این راستا تخصیص پیدا کند قطعا استان هم مشارکت خواهد کرد و می تواند نصف آن اعتبار را برای تکمیل آن هزینه کند.

وی بیان کرد: اقداماتی که در راستای تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکنون انجام شده قابل تحسین است که باید کار با قوت ادامه پیدا کند و همه دستگاه هایی که در دفاع مقدس نقش داشتند باید در تهیه این مجموعه جامع ایفای نقش کنند و مشارکت داشته باشند.

آقازاده خاطر نشان کرد: استانداری مرکزی آمادگی دارد در صورت تهاتر بدهی پیمانکار در بودجه امسال، هر میزان منابع مالی که  از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، برای ساختمان هزینه شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار