مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید «صیاد شیرازی» وحدت‌بخش در مسیر الهی بود

سردار«یوسفی» گفت: راز ماندگار شخصیت‌های بارزی همچون شهید «صیاد شیرازی» مکتب‌سازی وحدت‌بخش بین نیروها و گرایش‌های مختلف در یک مسیر الهی و ولایی بود.
کد خبر: ۴۵۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ - 11April 2021

شهید صیادشیرازی بانی مکتبی وحدت‌بخش بین نیروهای مختلف در یک مسیر الهی بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز (یکشنبه) در کمیسیون فرهنگی حوزه دفاع مقدس به ضرورت معرفی ابعاد فرهنگی شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: با گذشت ۲۲ سال از شهادت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» به دست منافقین کوردل هنوز هم شاهد انتشار بُعد فرهنگی و وحدت‌بخش این شهید عزیز در سطح نیروهای مسلح هستیم.

وی افزود: کارهای زیادی در خصوص ابعاد فرهنگی حوزه دفاع مقدس انجام شده؛ اما رویکرد اصلی کارها، مبنای تحلیلی و یا زیربنایی نداشته است که این امر یک خلع بزرگ محسوب می‌شود.

سردار یوسفی متذکر شد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس و به‌خصوص شهدای شاخص ما از جمله شهید «چمران»، شهید «علی هاشمی» و یا شهید «صیاد شیرازی» و بسیاری فرماندهان بارز دیگر، دچار چنان ابعاد مختلف شخصیتی بودند که پرداختن به هر کدام از آن خصایص با شیوه‌های نوین فرهنگ و هنر می‌تواند بستر مناسبی برای الگوپذیری نسل جوان ما را فراهم آورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: راز ماندگاری شخصیت‌های بارزی همچون شهید «صیاد شیرازی» مکتب‌سازی وحدت‌بخش بین نیروها و گرایش‌های مختلف در یک مسیر الهی و ولایی بود. مکتبی که امروزه کشور عزیزمان بیش از هر زمان دیگری به ترویج آن نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار