فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا:

شهید «ایرج آبگون» الگویی برای تمام تکاوران ارتش است

امیر سرتیپ دوم شفیعی گفت: شهید «ایرج آبگون» الگویی برای تمام تکاوران ارتش بوده و پوشیدن لباس تکاوری برای بنده و همرزمانم در تیپ ۲۵ باعث افتخار است.
کد خبر: ۴۵۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 12April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی تیپ ۲۵، اظهار داشت: امنیتی که ملت ایران هم‌اکنون دارند، مدیون رشادت‌های شهدا بالاخص حماسه‌سازی‌های نیروی زمینی قهرمان و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی است.

وی افزود: روز ارتش یادآور دلاوری مردان بی‌ادعاست و خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران این مردان خدایی هستند. به خود می‌بالیم که خادم این عزیزان هستیم و تا آخرین قطره خون خود، پای آرمان‌های شهدا و انقلاب خواهیم ایستاد.

شفیعی با بیان این‌که در سالروز شهادت سرلشکر «ایرج آبگون» قرار داریم و تیپ ۲۵ نیرو مخصوص به‌نام این تکاور شهید مزین شده است، گفت: دلاوری‌ها و رشادت این شهید والامقام در عملیات «بیت‌المقدس ۵»، به‌خوبی نمایانگر ایثار و مجاهدت وی در راه پاسداری از ملت میهن اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهید «آبگون» الگویی برای تمام تکاوران ارتش بوده و پوشیدن لباس تکاوری برای بنده و همرزمانم در تیپ ۲۵ باعث افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار