عضو هیات رئیسه مجلس:

دستگاه قضا با عاملان اخلال در کار ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد کند

کریمی دخالت بی‌منطق افراد سیاسی در عرصه تصمیم‌سازی در عرصه سلامت را محکوم کرد و گفت: دستگاه قضا باید در تداوم تلاش موفق خود در حفظ حقوق عامه باعاملان اخلال در ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد کند.
کد خبر: ۴۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 12April 2021

دستگاه قضایی با عاملان اخلال در کار ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: سلامت عمومی مردم در عرصه حکمرانی از اهمیت راهبردی برخوردار است.

نماینده مردم بابل با اشاره به تناقض‌های فراوان در رفتار ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: افزایش نگران کننده روند ابتلای مردم به کرونا در موج چهارم نتیجه تصمیمات غلط ستاد ملی مقابله با کرونا در آزاد سازی سفر‌های نوروزی است.

دبیر هیات رئیسه مجلس گفت: بی توجهی آشکار مسئولان ارشد ستاد ملی مقابله با کرونا به نظرات فنی و کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فاجعه آمیز است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مسئولیت رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعنوان عالی‌ترین مسئول این ستاد ملی، مسئولیت تصمیم اشتباه خود را در این زمینه را بپذیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید برلزوم اصلاح رویه جاری ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: این ستاد ملی بخاطر ایفای نقش راهبردی در سلامت جامعه نباید تحت تاثیر نگرش‌های سیاسی مدیریت شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تجلیل از تلاش‌ها و عملکرد کادر درمانی کشور در دوران کرونا تصریح کرد: بی توجهی به مصالح ملی در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا، توهین آشکار به تلاشگران عرصه سلامت عمومی تلقی می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت استحکام بنیان تصمیمات علمی بویژه در حوزه بهداشت و سلامت عمومی گفت: افزایش چشمگیر روند ابتلا به ویروس مرگبار کرونا در تعطیلات نوروز امسال دستاورد‌های موفق یکساله اخیر کشور را بر باد داد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر مسئولیت محوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عرصه سلامت ملی خاطر نشان کرد: وزیر بهداشت بعنوان متولی امر درمان کشور باید با اقتدار بیشتری در میدان حاضر باشد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، دخالت بی منطق افراد سیاسی در عرصه تصمیم سازی در عرصه سلامت را محکوم کرد و افزود: دستگاه قضایی باید در تداوم تلاش موفق خود در حفظ حقوق عامه باعاملان اخلال در ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد کند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: چشم پوشی از قصور تعمدی برخی از مسئولان ارشد خسارت‌های جبران ناپذیری برجای می‌گذارد.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار