معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران مطرح کرد؛

درخشش نیروی هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران

قهرمانی با تاکید بر درخشش نیروی هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران گفت: ساخت انواع موشک‌ها یکی از دستاورد‌های مهم نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نیروی دریایی سپاه نیز در این راستا گام‌های مهمی برداشته است.
کد خبر: ۴۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 12April 2021

درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار محمدجواد قهرمانی معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به شهر‌های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران را در فهرست قدرت‌های صاحب شهر موشکی در جهان قرار داد و اظهار داشت: معدود کشور‌هایی در جهان صاحب تکنولوژی ساخت شهر موشکی در حوزه‌های هوافضا و نیروی دریایی هستند و جمهوری اسلامی ایران از این دست کشورهاست.

درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران

وی با اشاره به ساخت موشک‌های نقطه‌زن و دور برد در سپاه، بر درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران تأکید کرد و افزود: ساخت انواع موشک‌ها یکی از دستاورد‌های مهم نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نیروی دریایی سپاه نیز در این راستا گام‌های مهمی برداشته است.

معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت موشکی را یکی از مؤلفه‌های بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: این قدرت بازدارندگی بسیار مهم و ارزشمند است.

قهرمانی پیام قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را به استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه واضح دانست و اضافه کرد: معاندین نظام هم این پیام بازدارنده را دریافت کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد

معاون پیشین فرهنگی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد با جمهوری اسلامی در بیفتد، این توانمندی را داریم که با تمام توان مقابل آن بایستیم، آمریکا یک نمونه از آن است.

قهرمانی با اشاره به بارش ۱۵ موشک ایرانی بر پایگاه عین‌الاسد (پایگاه نظامی عراق در اشغال آمریکا) گوشه‌ای از اقتدار موشکی ایران، اظهار داشت: به جهان نشان دادیم که این توان و تکنولوژی را داریم که مشت محکمی بر دهان دشمنان متجاوز بزنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار