مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

«شفافیت» و «صداقت» موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

حجت‌الاسلام متین گفت: رقابت‌های انتخاباتی در صورتی می‌تواند به حضور و مشارکت حداکثری مردم بیانجامد که از شفافیت و صداقت برخورد باشد و از هرگونه عوام‌فریبی و شعارزدگی پرهیز شود.
کد خبر: ۴۵۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 12April 2021

مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «علی متین» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز (دوشنبه)، در نشست روشنگری روحانیون اهل تسنن بخش «سیلوانا» و «صوما» برادوست ارومیه که به همت لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین است و دشمنان با ایجاد تفرقه به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت جهان اسلام هستند.

وی افزود: وحدت و انسجام مسلمانان باعث مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد، در چهار دهه حیات سیاسی خود جلوه‌های بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است.

وی عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری کسی انتخاب شود که در تراز انقلاب اسلامی و دولت جوان، مومن، انقلابی و ولایی باشد.

حجت‌الاسلام متین، شفافیت و صداقت را یکی از عوامل افزایش مشارکت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای شفاف و به دور از ابهام، صادقانه و اطمینان‌بخش به مردم از وظایف مسئولان است.

وی تصریح کرد: رقابت‌های انتخاباتی در صورتی می‌تواند به حضور و مشارکت حداکثری مردم بیانجامد که از شفافیت و صداقت برخورد باشد و از هرگونه عوام‌فریبی و شعارزدگی پرهیز شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در مردم، نقش موثری در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد و مشارکت حداکثری در انتخابات رسالت خطیر و حتمی امروز یکایک ایرانیان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار