کتابخانه سیار هفته هنر انقلاب اسلامی به بابل رسید

ویژه برنامه کتابگرد به مناسبت هفته هنر انقلاب با نمایش تولیدات مکتوب با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت در کنار نشست‌های ادبی شعر و خاطره به شهرستان بابل رسید.
کد خبر: ۴۵۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ - 12April 2021

کتابخانه سیار هفته هنر انقلاب اسلامی به بابل رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ویژه برنامه کتابگرد به مناسبت هفته هنر انقلاب با نمایش تولیدات مکتوب حوزه هنری مازندران با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و ... در کنار نشست‌های ادبی شعر و خاطره به شهرستان بابل رسید.

این برنامه که با اجرای «حمید حمزه‌نژاد» شاعر و فعال فرهنگی به شکل کتابخانه سیار خودرویی از روز 18 فروردین کار خود را در غرب استان و شهرستان تنکابن آغاز کرده بود پس از برنامه‌های متعدد به سمت شهرهای مرکزی استان حرکت کرد.

کتابگرد روز شنبه و یکشنبه در شهرستان بابل با حضور دکتر الهی پژوهشگر حوزه بومی، همچنین «عارف قنبرنیا»، «حسین طبری»، «میلاد ادریسی فغانی» و «عارف شعبانی» به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ادبی برای مخاطبان علاقمند پرداخت.

«مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران در حاشیه این رویداد گفت: اقدام فوق یکی از 22 برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری مازندران است که با رویکرد تمرکز زدایی و شعار «هنر برای همه مردم» و البته با حفظ موازین بهداشتی برگزار می‌شود و یکی از سیاست‌های این مرکز را در عرصه توزیع مناسب آثار مکتوب مورد توجه قرار داده است.

شایان ذکر است که ویژه برنامه کتابگرد در روزهای آتی در سفر به شرق استان به شهرهای قائمشهر، ساری و بهشهر نیز خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها