فرمانده ناجا:

دشمن به دنبال خروج مردم از خط نظام اسلامی است

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمنان ما برای خارج کردن مردم از خط نظام اسلامی از هر روزنه‌ای استفاده می‌کنند، گفت: باید هوشیار باشیم تا دشمنان ما هیچ وقت به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.
کد خبر: ۴۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 12April 2021

دشمن به دنبال خروج مردم از خط نظام اسلامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه خراسان شمالی، خوشبختانه موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های کاهش و پیشگیری از جرایم، کشف جرایم و همچنین استرداد اموال به مالباخته داشته است، اظهار داشت: دلیل این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها داشتن نیرو‌های متدین و پا به کار، حمایت‌های مسئولان و خصوصا مردم عزیز است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماموریت‌های محوله خوش درخشیده است، یادآور شد: امروز ناجا حافظ امنیت و آرامش مردم است و در اجرای این ماموریت‌ها با عدالت، رأفت و مهربانی برخورد می‌کند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه بررسی‌ها نشان داده نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: اعتماد مردم برای ما یک سرمایه ارزشمند است که باید همواره این مهم حفظ شود.

وی افزود: امسال پلیس ماموریت ویژه و حساس انتخابات را پیش رو دارد که ضمن برقراری امنیت و آرامش این ماموریت حساس حتما در کنار مردم انتخاباتی امن و پر شور را خواهیم داشت.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمنان ما برای خارج کردن مردم از خط نظام اسلامی از هر روزنه‌ای استفاده می‌کنند، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم تا دشمنان ما هیچ وقت به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

وی همچنین با بیان اینکه کشور ما به شکر خدا بعد از انقلاب تا کنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، افزود: پیشرفت در خصوص بنیه دفاعی و خصوصا علمی از جمله اقدامات خوبی است که در این سال‌ها انجام شده به گونه‌ای که در ساخت واکسن کرونا جزو کشور‌های پیشرفته در جهان بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون‌های پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: باید با قدرت، راه پر افتخار این شهدای والامقام ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها