معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اندیشه شهید آوینی در تبلیغات فرهنگیِ امروز راهگشا است

سردار سلیمانی در دیدار با مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: «رویکرد، نحوه برقراری ارتباط، قلم و اندیشه شهید آوینی به موضوع جنگ، خاص و همه جانبه بود؛ بنابراین در تبلیغات فرهنگیِ امروز راهگشا است.»
کد خبر: ۴۵۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 13April 2021

اندیشه شهید آوینی در تبلیغات فرهنگیِ امروز راهگشا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح، با تأکید بر اینکه تفکرشهید آوینی برای نسل جوان کشور الهام بخش است، اظهار داشت: رویکرد، نحوه برقراری ارتباط، قلم و اندیشه شهید آوینی به موضوع جنگ، خاص و همه جانبه بود؛ بنابراین در تبلیغات فرهنگیِ امروز راهگشا است.

وی به طرح‌های تحولی سال جاریِ بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: امسال، توجه جدی به تاریخ شفاهی والدین معظم شهدا و جانبازان در برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید لحاظ شده است.

در ادامه، سید محمد یاشار نادری، مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح تصریح کرد: در سال جاری، کارگروه ویژه‌ای بین مدیران بنیاد روایت فتح و معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و فعالیت‌های مشترک ساماندهی می‌شود.

وی تولید ۳۲ اثر سینمایی در استان‌ها را از جمله برنامه‌های سال جاری بنیاد روایت فتح برشمرد و افزود: هم‌افزایی و مشارکت، جزء سیاست‌های اصلی بنیاد روایت فتح است.

نادری بر همکاری مشترک در زمینه نشر کتاب با بنیاد شهید تأکید کرد و گفت: انتشارات بنیاد روایت فتح، آمادگی همکاری مشترک با نشر شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران را دارد.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار