فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضان

سردار «محمد عبدالله‌پور» با بیان اینکه از اولویت‌های سپاه و بسیج یاری رساندن به مردم در بحران‌های مختلف است گفت: توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی به همراه ۶۰ سری جهیزیه از عصر امروز دوشنبه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ - 12April 2021

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی در ماه رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در رزمایش سراسری نهضت کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه سپاه پاسداران تا اتمام ویروس کرونا در خدمت مردم ایران است، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج در کشور یاری رساندن به مردم در بحران‌های مختلف از جمله ویروس کرونا بوده و این نهاد انقلابی تا آخرین لحظه در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان در گیلان خبر داد و افزود: در ماه رمضان تصمیم بر این شد تا ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندانی که در استان شناسایی شدند توزیع و امروز تعداد سه هزار بسته‌ به افراد نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی همچنین با ابراز خرسندی از توزیع ۶۰ سری جهیزیه در گیلان، تصریح کرد: این دوره یک تفاوت با دوره‌های دیگر داشته و آن هم توزیع ۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری و خیرین شامل پنج کالای اساسی به ارزش هر سری ۱۵ میلیارد تومان در بین زوج‌های نیازمند است.

سردار عبدالله‌پور با اذعان به اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند بیان داشت: از ابتدای روز‌های کرونا تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در قالب یک‌هزار گروه در خدمت مردم و کادر درمان بوده و حتی بعضی از این افراد به کرونا مبتلا شده و روز‌های سختی را گذراندند.

سرهنگ «احمد ابراهیمی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان به بهترین نحو در حال انجام است، اظهار داشت: از اولین روز رزمایش تاکنون و به یاری مردم ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در سطح استان و در بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان دانست و تصریح کرد: در ماه رمضان هم ۴۴هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار