فرماندار گناوه تأکید کرد؛

تحقق رفع موانع تولید باید با همکاری و همیاری همگانی

«غلامرضا مهرجو» گفت: پشتیبانی و رفع موانع تولید باید با همکاری و همیاری همگانی تحقق یابد و در کنار کارهای تبلیغاتی شعار سال، آثار عینی و عملی آن در شهرستان در حوزه‌های مختلف نمود پیدا کند.
کد خبر: ۴۵۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ - 12April 2021

رفع موانع تولید باید با همکاری و همیاری همگانی تحقق یابدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامرضا مهرجو» فرماندار گناوه امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان گناوه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت مسائل اقتصادی، اشتغال و تولید کشور به ویژه طی سال‌های اخیر، نامگذاری امسال انجام شده است.

وی گفت: پشتیبانی و رفع موانع تولید باید با همکاری و همیاری همگانی تحقق یابد و در کنار کارهای تبلیغاتی شعار سال، آثار عینی و عملی آن در شهرستان در حوزه‌های مختلف نمود پیدا کند.

فرماندار گناوه افزود: همه دستگاه‌های بخش دولتی و خصوصی به رفع موانع تولید در شهرستان کمک کنند و بستر و زمینه لازم برای هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولیدات باکیفیت، رقابتی، متناسب با ظرفیت، پتانسیل و مزیت‌های شهرستان را فراهم کنند.

وی با اشاره به شیوع و گسترش کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان گفت: علیرغم گذشت چند روز از وضعیت قرمز، روند ابتلاء و بستری به کرونا در شهرستان همچنان صعودی است.

مهرجو خاطرنشان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنیم که برای کمک به کادر درمان و سلامت و حفظ سلامت خود و دیگران همراهی و همکاری قوی‌تری در رعایت پرتکل های بهداشتی به ویژه حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و پرهیز از دور همی ها داشته باشند.

وی گفت: خبازی‌ها و نانوایی‌ها ازجمله گروه‌های شغلی درجه یک و مهم و ضروری زندگی مردم است که روزانه مراجعات مستقیم مردمی بالایی دارند و باید برای رعایت پروتکل‌ها و به خصوص استفاده از ماسک توسط مشتریان و متصدیان این مراکز فرهنگ سازی شود تا خود را مقید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها بدانند.

فرماندار گناوه بیان کرد: هیچ نانوایی و خبازی در سطح شهرستان گناوه مجاز به ارائه خدمت به مشتریان بدون ماسک نیست و باید با این موارد توسط دستگاه‌های مرتبط با جدیت نظارت و بازرسی شود.

وی گفت: مشتری این صنوف اگر بداند بدون استفاده از ماسک خدمات دریافت نخواهد کرد استفاده از ماسک را جدی تر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کیفیت نان در شهرستان گناوه مناسب نیست و به رغم آرد یارانه‌ای نان با کیفیت در شهرستان عرضه نمی‌شود که باید به این امر باید توسط دستگاه‌های ذی ربط توجه بیشتری شود.

وی گفت: علاوه بر کیفیت، در حالی که شهرستان گناوه با توجه به موقعیت و جمعیت باید تنوع پخت نانوهای مختلف در آن مد نظر باشد تنوع در نان‌ها در این شهرستان بسیار اندک است.

فرماندار گناوه گفت: در بهبود کیفیت خدمات عمومی رضایت مردم باید در اولویت و مورد توجه قرار گیرد و بدون جلب رضایت مردم اینگونه خدمات هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار