عبدالملک الحوثی:

جامعه بشری تحت سلطه آمریکا و صهیونیسم است

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به امت اسلامی، تأکید کرد: جامعه بشری تحت سلطه آمریکا و صهیونیسم قرار دارد و در این شرایط نیاز به هدایت قرآنی احساس می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 13April 2021

جامعه بشری تحت سلطه آمریکا و صهیونیسم استبه گزارش گروه بین‌الملل ‌دفاع‌پرس به نقل از شبکه المسیره، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن پیام تبریکی را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صادر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در پیام خود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم یمن و نیز امت اسلامی تبریک گفته است. رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی است و باید از آن برای اصلاح امور امت اسلامی استفاده کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه پیام تبریک خود به مناسبت ماه مبارک رمضان آورده است: با استفاده از ماه مبارک رمضان می‌توان بسیاری از چالش‌هایی را که امت اسلامی با آن مواجه است، برطرف ساخت.

عبدالملک الحوثی همچنین عنوان کرده است: انجام مناسک ماه مبارک رمضان موجب تقویت صبر و اراده فرزندان امت اسلامی می‌شود. یکی از مهمترین برکات ماه رمضان، تزکیه نفس و رسیدن به تقوای الهی است.

رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد: درحال حاضر جامعه بشری از سلطه قدرت‌های ظالم و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی رنج می‌برد. به همین دلیل در این مرحله، امت اسلامی به شدت نیازمند هدایت الهی و قرآنی است.

رهبر جنبش انصارالله یمن در جریان یکی از آخرین سخنرانی‌های خود پیرامون نقش ایالات متحده آمریکا در جنگ علیه این کشور گفته بود: ایالات متحده آمریکا در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیشترین حمایتها را از آن به عمل آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: در واقع این مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند که عربستان سعودی را به عنوان طرف تجاوزکننده به یمن انتخاب کردند. مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای اینکه از هزینه‌ها و پیامدهای جنگ یمن در امان باشند، سعودی و امارات را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار