معرفی کتاب؛

«عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

کتاب «عِندَ رَبَّهِم یُرزَقُونَ» مجموعه آثار شهدای ارتش در شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان و هشترود آذربایجان شرقی را در برمی‌گیرد که به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گردآوری شده است.
کد خبر: ۴۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 13April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، کتاب «عِندَ رَبَّهِم یُرزَقُونَ» مجموعه آثار شهدای ارتش در شهرستان‌های «مراغه»، «بناب»، «ملکان» و «هشترود» استان آذربایجان شرقی را در برمی‌گیرد که به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گردآوری شده است.

این کتاب مجموعه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های شهدای ارتش را شامل می‌شود، توسط انتشارات حفظ آثار دفاع مقدس ارتش به شمارگان یک هزار جلد در ۲۹۶ صفحه، در سال ۱۳۹۴ به چاپ رسیده است.

«عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

بخشی از پیشگفتار کتاب «عِندَ رَبَّهِم یُرزَقُونَ»:

«یَا قَوْمِ لَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ مَالًا ۖ إِنْ أَجْرِیَ إِلَّا عَلَى اللَّهِ»‌ای قوم من! از شما در برابر این دعوت، اجرتی درخواست نمی‌کنم، پاداش من تنها بر خداست» (سوره هود، آیه ۲۹)

خدایا بی‌نهایت قدردان تو هستیم که ما را در مسیر نورانی شهدا قرار دادی و به جای پرداختن به دنیای مادی خود و دیگران، به ترویج فرهنگ حیات بخش شهدای راه حق مشغول گرداندی.

خدا را شاکریم که با عنایات خاصه‌ شهیدان راه حق از صدر اسلام تاکنون، نهمین جلد کتاب از سلسله کتاب‌های شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که ویژه شهدای شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان و هشترود است، در ایام حزن و اندوه سید و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش آماده چاپ شد و به سبب این توفیق بزرگ، سجده شکر به جا می‌آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار