عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

«ولایت‌پذیری» و «خدمت به مردم» از افتخارات بزرگ نیرو‌های مسلح است

امیرآبادی ولایت‌پذیری و خدمت به مردم را از شاخصه‌های پرافتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و وجه تمایز آن با دیگر نیرو‌های مسلح در دنیا دانست.
کد خبر: ۴۵۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 13April 2021

ولایت پذیری و خدمت به مردم از افتخارات بزرگ نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد امیرآبادی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در مراسم معارفه سرهنگ ستاد «نعمت محسنی زرین» به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن به زعم باطل خود، همواره در تلاش است تا بین نیرو‌های مسلح ما تفرقه بیاندازد؛ ولی به حمدلله این عزیزان زیر پرچم ولایت و با اشراف فرماندهی مقتدر، شجاع، عادل و آگاه و بابصیرت، با همدلی روزافزون به انجام مأموریت‌های محوله می‌پردازند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح حتی فراتر از مسئولیت‌های سازمانی خود در عرصه‌های خدمت جهادی به مردم حضور دارند و تفاوتی که با سایر نیرو‌های مسلح دنیا دارند، این است که فرمانده نیرو‌های ما ولی فقیه است؛ یعنی فرماندهی و پذیرش فرماندهی یک موضوع اعتقادی است که این افتخاری بزرگ برای نیرو‌های مسلح ما محسوب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت استراتژیک گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و موقعیت جغرافیایی، سیاسی و مذهبی استان مقدس قم، عنوان کرد: گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در این استان جزو نیرو‌های بسیار موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه قم به‌عنوان پایگاه و خاستگاه انقلاب اسلامی و نماد جمهوری اسلامی است و در ادامه مسیر انقلاب و نظام مسئولیت سنگینی به عهده دارد، ابراز کرد: نیرو‌های مسلح مستقر در استان قم هم از این اهمیت مستثنی نیستند و ضرورت دارد که فرماندهان ارشد ارتش و سپاه توجه ویژه‌ای به نیرو‌های مسلح مستقر در استان داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنایت مجلس به وضعیت معیشتی نیرو‌های مسلح، افزود: همکاران ما در مجلس شورای اسلامی اقدامات شایسته‌ای را در چند سال اخیر در جهت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نیرو‌های مسلح انجام داده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ارزشمند امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» در طول مدت فرماندهی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، خاطرنشان کرد: امیر «اسدی» از فرماندهانی بود که همراهی، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و سایر ارگان‌ها و سازمان‌های کشوری در استان قم داشت و من از طرف مردم قم از وی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها