دلجویی مسئولین از جانباز بابلسری

جانباز ۷۰ درصد بابلسری که از سوی مأمور نیروی انتظامی مورد اهانت قرار گرفته بود، از سوی مسئولین استان مورد دلجویی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 13April 2021

دلجویی مسئولین از جانباز بابلسریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، عصر روز گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن جانباز 70 درصد بابلسری تلاش می‌کند تا برای سهولت تردد با ویلچر، قسمتی از مسیر پیاده‌رو را مناسب عبور و مرور خود درآورد که با مداخله مأمور نیروی انتظامی که از طریق همسایگان در محل حضور پیدا کرده است، مواجه شد.

دستور رسیدگی سریع به پرونده جانباز بابلسری

«علی شیرازی» مدیرکل امنیتی و انتظامی و رئیس دبیرخانه شورای تامین استان مازندران اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص عدم رسیدگی به موقع به درخواست جانباز گرانقدری در شهر بابلسر و برخورد نامناسب مامور انتظامی با ایشان، حسب دستور جناب آقای حسین‌زادگان استاندار مازندران در جهت رسیدگی سریع به موضوع، فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان بابلسر با حضور در منزل جانباز مذکور از ایشان و خانواده محترمشان دلجویی نمودند و بلافاصله شهرداری بابلسر نسبت به احداث مسیر تردد ویلچر در خیابان مورد نظر اقدام نمود و حسب دستور فرماندهی محترم انتظامی استان با مامور خاطی برخورد گردید.

وی افزود: به مردم فهیم استان اطمینان می‌دهیم که اعضای محترم شورای تامین استان و در راس استاندار محترم که خود از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌باشند خدمت به جانبازان و ایثارگران والامقام را که برای صیانت از کیان دین و وطن اسلامی و عزت و اقتدار نظام جانفشانی نموده‌اند را وظیفه خود و آحاد مسئولین دانسته و معتقدند که منزلت و جایگاه رفیع آنان در هر شرایطی باید حفظ گردد. لذا ضمن عذرخواهی از محضر این جانباز سرافراز و تکریم همه ایثارگران پرافتخار و ارج نهادن به مجاهدتهای همیشگی نیروی خدوم انتظامی از واکنش سریع و قاطع سردار میرزایی در جهت برخورد انضباطی با مامور متخلف تقدیر می‌نماییم.

جانبازان مورد تکریم مردم هستند

«حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با ارسال توضیحی برای رسانه‌ها در باره این واقعه نوشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز گرانقدر؛ با دستور استاندار محترم، فرماندار شهرستان بابلسر مسئول پیگیری موضوع شدند و فرمانده انتظامی شهرستان نیز بهمراه برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز عزیز نسبت به دلجویی از ایشان اقدام نمودند.

حسن‌نژاد افزود: با تاکید بر اینکه «جانبازان والامقام به عنوان نمادهای افتخار ایران اسلامی همواره مورد تکریم و احترام مردم عزیز ما می‌باشند و وظیفه خود می‌دانیم تا منزلت و جایگاه رفیع آنان را همواره مورد توجه قرار دهیم»، افزود: ضمن عذرخواهی از همه جانبازان و مردم عزیزمان؛ برای اقدام صورت گرفته لازم می‌دانم تاکید نمایم که مردم بین رفتار این مامور متخلف با مجموعه تلاش‌های ارزنده فرزندان خود در نیروی انتظامی تمایز قائل می‌شوند و از تدبیر و اقدام سریع فرماندهی انتظامی استان در برخورد با این مامور متخلف و بازدداشت آن تشکر می‌کنم و اطمینان می‌دهم که این موضوع از مجاری قانونی پیگیری جدی خواهد شد.

بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز

حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز گرانقدر در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه گفت: این اتفاق که متأسفانه در شهر بابلسر رخ داده موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی جهت احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

حجت الاسلام یوسف‌پور گفت: عموم مردم مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود.

این مسئول افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تماس تلفنی «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه، اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار