بازدید استاندار خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهواز

سلیمانی دشتکی با همراهی جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۵۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 13April 2021

بازدید استاندار خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز با همراهی جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

سلیمانی در این بازدید میدانی به ضرورت تکمیل این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس خوزستان باید سرآمد و گل سرسبد موزه‌های کشور باشد چرا که قدم به قدم خاک و جغرافیای این استان بوی ایثار، جهاد و شهادت می دهد.

وی در ادامه بازدید ضمن درخواست از همه دستگاه ها و مدیران ارشد استان جهت مشارکت جدی برای اتمام این طرح ارزشی و معنوی گفت: تمام این منصب‌ها و جایگاه‌هایی که ما داریم و تمام اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون برهه تاریخی و افتخار آمیز دفاع مقدس است و خوزستان به عنوان میزبان و پایتخت دفاع مقدس باید آیینه تمام نمای ترویج این فرهنگ غنی باشد و این مراکز و موزه ها هستند که می‌توانند شناسنامه و معرف این همه گذشت و ایثار نسل سرافراز جنگ تحمیلی باشند.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که استاندار و دیگر بازدید کنندگان را همراهی می‌کرد در ابتدا گزارشی از روند ساخت موزه از ابتدا تا تاکنون ارائه داد و به تشریح موانع و مشکلاتی پرداخت که باعث شدند این مطالبه عمومی و برحق مردم خوزستان آن گونه که باید به نتیجه مطلوب در اتمام فاز اول نرسد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در پارک شهروند اهواز در حال ساخت است و تاکنون فاز اول آن بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار