فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجرای طرح «شهید سلیمانی» یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه و بسیج است

سرهنگ پاسدار «صالحی» اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کووید 19 را یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه و بسیج در جهت ریشه‌کنی این ویروس عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ - 13April 2021

یکی از مهم ترین اقدامات سپاه و بسیج اجرای طرح شهید سلیمانی استسرهنگ پاسدار «براتعلی صالحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، با اشاره به این مطلب که از سال گذشته تاکنون سپاه و بسیج در میدان مقابله و مبارزه با کرونا با تمام توان پای کار بوده است، اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک عزم خود را جهت ریشه کنی کرونا جزم کرد و با عمل در میدان حضور یافت.

وی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کووید 19 یکی از مهم ترین اقدامات سپاه و بسیج در جهت ریشه کنی این ویروس است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که در راستای طرح شهید سلیمانی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا شناسایی می شوند ادامه داد: در این طرح خدمات درمانی و پزشکی به صورت رایگان ارائه و بسته های بهداشتی و معیشتی به آنها اهدا می شود.

سرهنگ صالحی بیان کرد: همچنین در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد 500 بسته معیشتی در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان به ارزش ریالی دو میلیارد و 500 میلیون ریال با همت سپاه کنارک تهیه و در این شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک با اشاره به اینکه بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی از قبیل برنج، رب، روغن، حبوبات، چای، خرما و... است، تصریح کرد: این کمک‌ها با همت بسیجیان در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها