رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پلیس تراز انقلاب اسلامی «خداباور» و «متخصص» است

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: در پلیس تراز انقلاب اسلامی، خداباوری، معادباوری و عمل به شریعت با تخصص، تعهد و مسئولیت‌پذیری توأمان می‌شود و همین امر موجبات جلب رضایت امام زمان (عج) به عنوان صاحب اصلی این پرچم و نهضت را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 13April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در آیین رونمایی از مستند «قصه من و بابام» ویژه مجاهدت‌های پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های ناجا که در مرکز آموزش پلیس ثامن‌الائمه (ع) ناجا برگزار شد، به تبیین ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: ما یک کار بیشتر نداریم و آن ساخت نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: موضوعی که نیروی انتظامی را در چشم مردم و رهبر انقلاب عزیز می‌کند و همگان را به تحسین وا می‌دارد، این است که ما یک پلیس در تراز انقلاب داشته باشیم که در آن، ایمان، معنویت و تقوا موج بزند. در پلیس تراز انقلاب، خداباوری، معاد باوری و عمل به شریعت با تخصص، تعهد و مسئولیت‌پذیری توأمان می‌شود و همین امر موجبات جلب رضایت امام زمان (عج) به عنوان صاحب اصلی این پرچم و نهضت را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با تأکید بر تقویت آموزش‌های تخصصی برای نیرو‌های پلیس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که تأثیر نیروی انتظامی بر حفظ آبرو و ارتقای وجهه عمومی نظام در بین بسیار زیاد است. معکوس این فرمایش نیز صادق است و اگر نیروی انتظامی درست عمل نکند، تأثیر سوء آن نیز بسیار زیاد خواهد بود.

وی ادامه داد: شایسته‌ها، برجسته‌ها و با معنویت‌ها باید در مراکز آموزش ناجا مشغول به تربیت و پرورش نیرو‌ها شوند و این مراکز را به مرجع تربیت پلیس انقلابی، معنوی، علمی و اخلاقی تبدیل کنند.

ادیانی در انتهای سخنان خود ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع سلامت ناجا شهید «محمد شکری» تصریح کرد: هر جا پیشرفتی حاصل شد به برکت مجاهدت شهیدان بوده است و هرچه داریم، آن را مدیون و مرهون شهدا هستیم. باید قدردان خانواده معزز شهیدان باشیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در راه شهیدان ثابت‌قدم بدارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها