رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

مجلس باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از عملکرد مجلس شورای اسلامی در بحث قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر و دخانی انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 20April 2015

مجلس باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند

به گزارش " دفاع پرس " سردار علی مویدی گفت: ما نمی توانیم بحث ترانزیت مواد مخدر را نادیده بگیریم چرا که نه با آرمان ما و نه با قوانین ما سازگار نیست و باید با ترانزیت یک گرم تا ده ها تن مواد مخدر مبارزه کنیم حتی شده به قیمت از دست دادن جانمان.

وی افزود: اگر مبارزه با ترانزیت، ورود و خرید و فروش مواد مخدر را بیشتر نکنیم قطعا آسیب های اجتماعی بیشتر به ما خواهد خورد.

مویدی با بیان اینکه بهتر است کارنامه هر یک از دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور جداگانه بررسی شود گفت: در مجموع باید گفت در سال 93 چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی نسبت به دو سه دهه گذشته عملکرد بهتری داشته ایم.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند افزود: متاسفانه سال گذشته در مجلس قوانینی مصوب شد که در مجالس گذشته تصویب نشده بود.
 
مویدی گفت: مشکلات مختلف اقتصادی از جمله فقر و بیکاری در مصرف مواد مخدر موثر است و تا این مشکلات حل نشود معضل مواد مخدر حل نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها