شهید یارمراد مرادى: مسوولان شعار توخالی ندهند

شهید یارمراد مرادى در وصیت‌نامه خود آورده است: جبهه جاى عمل است جاى نزدیکى به خدا و دست شستن از تمام تعلقات دنیا، جایى که فقط و فقط نیروى ایمان کار مى‌کند؛ نه شعارهاى توخالی که بعضى از مسوولان می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ - 14April 2021

شهید یارمراد مرادى: مسوولان شعار توخالی ندهندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید یارمراد مرادى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر تمام شهداى گلگون‌کفن که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیارى کردند.

الان که این وصیت‌نامه را می‌نویسم نمی‌دانید چه شور و حالى دارم، زیرا که در حال آماده شدن هستیم. بچه‌ها هر کس مشغول مرتب کردن و آماده شدن است و فقط خدا را به یاد دارند، زیرا که جز خدا اینجا هیچکس را نمى‌توان دید و ذکر از لبانشان جاری است؛ ناگفته نماند آنهایى که نشسته‌اند جا نماز آب می‌کشند و حتى نمى‌شود با بعضى از آن‌ها هم صحبت کرد اگر راست مى گویند به اینجا بیایند و ببینند که چه شور و نوایى در جبهه‌ها جاری است.

جبهه جاى عمل است جاى نزدیکى به خدا و دست شستن از تمام تعلقات دنیا، جایى که فقط و فقط نیروى ایمان کار مى‌کند نه شعارهاى تو خالی که بعضى از از مسوولان می‌زنند.

دعا به جان امام و تمام رزمندگان را فراموش نکنید و بدانید هر سلاحى که به زمین بیفتد یک رزمنده آن را برخواهد داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها