شهید «نقی نادعلی اوغلی»:

هدف آمریکا از نابودی ایران، از بین بردن اسلام است

بسیجی شهید «نقی نادعلی اوغلی» اعزامی از اردبیل در مصاحبه با خبرنگار رادیو اردبیل، گفته است: صدام و دشمن بعثی دست‌نشانده آمریکا و ابزار دست آمریکا هستند که می‌خواهند ایران را نابود کنند و هدف آمریکا از نابودی ایران، از بین بردن اسلام است.
کد خبر: ۴۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «نقی نادعلی اوغلی» فرزند «سرخای» دهم بهمن سال ۱۳۴۴ در شهرستان اردبیل به دنیا آمد. وی بعد از اخذ دیپلم، به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در پانزدهم بهمن سال ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای «علی‌آباد» اردبیل آرام گرفت.

شهید «نقی نادعلی اوغلی» دی سال ۱۳۶۵ چند روز قبل از شهادتش، در منطقه عملیاتی «کربلای پنج» با خبرنگار رادیو اردبیل گفت‌وگویی را انجام داده و گفته است:

«بنده «نقی نادعلی اوغلی» اعزامی از اردبیل در منطقه عملیاتی «کربلای ۵» مشغول نبرد هستم. روحیه همسنگرانم بسیار عالی است. همین روحیه همسنگرانم باعث می‌شود در مقابل دشمن بعثی با آن همه امکانات و اسلحه و تجهیزات پیچیده مقاومت کنیم و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کنیم و شکست دهیم.

هدف آمریکا از نابودی ایران، از بین بردن اسلام است

ما نباید زیر بار صلح ناعادلانه برویم و باید تا نابودی صدام به جنگ ادامه دهیم؛ زیرا که صدام و صدامیان به شهر‌های ما تجاوز کرده و به نوامیس ما اهانت کرده‌اند.

صدام و دشمن بعثی دست‌نشانده آمریکا و ابزار دست آمریکا هستند که می‌خواهند ایران را نابود کنند و هدف آمریکا از نابودی ایران، از بین بردن اسلام است.

ما به هیچ‌وجه نمی‌توانیم با عراق که نماینده استکبار جهانی است، سازش کنیم که در این صورت، ایادی دیگر آمریکا در منطقه جرأت می‌کنند به ایران اسلامی جسارت و حمله کنند.

در عزاداری‌ها و مراسم‌های مختلف، تمامی برادران رزمنده یا حسین (ع) و لبیک یا حسین (ع) گویان و با سردادن شعار‌های مذهبی بر سر و سینه می‌زنند. الان آن اشخاصی که عاشق امام حسین (ع) و عاشق دین اسلام هستند، می‌توانند از جان و مال خود در راه جنگ تحمیلی گذشت کنند.

اگر هم از لحاظ مالی ضعیف باشند، می‌توانند از لحاظ جانی در کنار رزمنده‌ها حضور یابند تا بتوانیم به پیروزی نهایی برسیم.

من به عنوان یک محصل و رزمنده کوچک به همکلاسی‌هایم می‌گویم که سنگر علم و دانش را فعلا ترک کرده و به سنگر جبهه‌ها بیایند و مشغول نبرد شوند تا ان‌شاءالله بعد از پیروزی بتوانند دوباره به درس‌های‌شان هم برسند و آن را ادامه دهند. البته می‌توانند در جبهه‌ها هم در دبیرستان انصارالحسین ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

هدف آمریکا از نابودی ایران، از بین بردن اسلام است

من خودم تا زمانی که به جبهه نیامده بودم و هنگامی که در شهرمان اردبیل مراسم تشییع شهید برگزار می‌شد، از خودم خجالت می‌کشیدم که آن‌ها به شهادت برسند و ما در کلاس‌های درس به تحصیل مشغول باشیم. من نتوانستم در آن وضعیت به تحصیل ادامه دهم و الان دومین‌بار است که به جبهه آمده‌ام.

به کسانی که صدای مرا می‌شنوند، عرض می‌کنم که در سیزدهم بهمن‌ماه اعزام هست و به‌عنوان برادر عرض می‌کنم که هرچه سریع‌تر برای اعزام سیزدهم بهمن‌ماه ثبت نام کنند تا بتوانند در کنار ما رزمندگان در عملیات‌های سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

در مورد منور‌هایی که دشمن مکرر در منطقه شلیک می‌کند هم باید بگویم که این امر نشان از ترس آن‌هاست که همواره می‌ترسند که در تاریکی شب رزمندگان اسلام آن‌ها را غافل‌گیر کنند.

دشمنان ما غافل هستند و نمی‌دانند که رزمنده با ایمانی که با اراده و اعتقاد در جبهه‌ها حاضر شده است، هیچ سلاحی نمی‌تواند او را از پیروزی بازدارد. سرنوشت صدام هم که معلوم است و رفتن و نابودی او حتمی است».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار