طی عملیاتی گسترده در محور شمالی؛

ارتش یمن ۱۰ عنصر مزدور سعودی را در «مأرب» به هلاکت رساند

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز طی عملیاتی گسترده در محور شمالی استان «مأرب» ۱۰ عنصر مزدور سعودی را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۴۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 14April 2021

ارتش یمن ۱۰ عنصر مزدور سعودی را در «مأرب» به هلاکت رساندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران سعودی در نقاط مختلف استان مأرب همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (چهارشنبه) عملیات جدیدی را علیه مزدوران سعودی در مأرب ترتیب دادند. رسانه‌های یمنی اعلام کردند که عملیات مذکور در محور شمالی انجام شد.

طبق اعلام رسانه‌های مذکور، نیرو‌های یمنی به سمت «حلحلان»، «سائلة نبعه» و «الجَفره» در محور شمالی مأرب پیشروی کردند. آن‌ها در جریان این پیشروی با عناصر مزدور سعودی به شدت درگیر شدند و ۱۰ نفر از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

المسیره اعلام کرده است که در جریان درگیری‌های شدید میان نیرو‌های یمنی و عناصر مزدور سعودی همچنین ده‌ها تَن از مزدوران به شدت زخمی شدند. این درحالی است که جنگنده‌های سعودی به منظور ممانعت از تداوم پیشروی یمنی‌ها به صورت گسترده اقدام به بمباران مأرب می‌کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها