توصیه‌های رئیس بنیاد شهید به فرزندان شهدا و جانبازان درباره آزمون استخدامی

«اوحدی» پیرامون برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان توصیه‌هایی به آنان ارائه کرد.
کد خبر: ۴۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 14April 2021

توضیحات اوحدی درباره آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازانبه گزارش حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران  با اشاره به آزمون استخدامی این بنیاد اظهار داشت: بر اساس هماهنگی خوبی که با وزارت علوم، سازمان سنجش و مخصوصا سازمان اداری-استخدامی کشور انجام شد، خوشبختانه دیروز دفترچه این آزمون منتشر شد. فرزندان عزیز جانبازان و شهدا یک هفته فرصت دارند فرم این آزمون را پر کنند.

وی افزود: توصیه من این است قبل از پر کردن این فرم حتما به سامانه سجایای بنیاد شهید وارد شده و آخرین وضعیت اطلاعاتشان را تطبیق دهند.

اوحدی یادآور شد: بر اساس احکام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد باید به استخدام دولت دربیایند. در این آزمون با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور ۱۶ هزار تن از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت در می‌آیند.

وی گفت: این آزمون عمومی بوده و هر نفر سه انتخاب برای شغل محلی دارد. محله‌هایی که بر اساس شرایط احرازشان انتخاب می‌کنند دیگر قابل تغییر نیست. آزمون تخصصی نبوده و برای اولین بار است که چنین آزمون تخصصی برای فرزندان شهدا و جانبازان برگزار می‌شود. قطعا این عزیزان در یکی از سه انتخابی که دارند پذیرفته می‌شوند.

وی همچنین درباره ویدیوی منتشرشده از یک جانباز در فضای مجازی اظهار کرد: عزیز جانباز قطع نخاعی مشکلاتی را برای عبور از فضایی که به سمت منزل ایشان بوده داشتند که شاهد برخوردی بودیم، اما بلافاصله فرمانده نیروی انتظامی و قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا کردند. البته جانباز عزیز ما رضایت دادند، اما امیدواریم از این به بعد شاهد چنین رفتار‌های ناخوشایندی نباشیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار