سخنگوی قوه قضائیه:

لزوم ارتباط سامانه حمایت از زندانیان با سامانه اشتغال

اسماعیلی گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمد‌های خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم.
کد خبر: ۴۵۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ - 14April 2021

لزوم ارتباط سامانه حمایت از زندانیان با سامانه اشتغالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه حمایت از خانواده زندانیان که در محل سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: کار زندان‎بانی، دگرخواهی است. ما در حوزه زندان‌بانی برای خدمت به دیگران و نه برای جلب منفعت؛ چه برای خدمت به زندانی، چه خدمت به خانواده زندانی و چه سایر شهروندان آمده‌ایم. 

وی افزود: آنچه که امروز از ماه مبارک رمضان و از فرصت زیبای آمادگی برای ماه رمضان، همه مؤمنان مأمور به انجام آن برای رسیدن به تقوا هستند، در سازمان زندان‌ها بیشتر از هرجای دیگر است.

اسماعیلی بیان کرد: عبور از خود، گذشت از خود، خداخواهی و دگرخواهی جزو اولویت کاری ما در سازمان زندان‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بهترین مسیر برای رسیدن به تقوا در ماه رمضان خدمت در سازمان زندان‌هاست.

وی گفت: ما به دنبال خیرخواهی و نجات زندانیان هستیم که اگر زندانی این مهم را متوجه شود، ما به هدفمان رسیده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: زندان، کوچه بن‌بستی است که راه فرار ندارد اما راه برگشت دارد، زندان، آخر دنیا نیست و راه برگشت دارد و باید بستر و شرایط را برای زندانی فراهم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: اینکه زندانی ببینید، ما پیگیر تعیین و تکلیف و روشن شدن وضعیت آن هستیم مانند کاری که در طرح پایش زندانیان انجام شد، ضروری و مهم است.

وی گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمدهای خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم و همیشه چشممان به کمک‌های خیران نباشد.

اسماعیلی در پایان گفت: اگر اشتغال زندانیان به ۸۰ درصد رسید کمک به خانواده زندانیان هم باید به ۸۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار