با صدور پیامی؛

سردار کارگر روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت

رئیس بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی روز ارتش را به فرمانده کل تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ - 14April 2021

سردار کارگر روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس طی پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«تعیین روز ارتش از طرف امام عزیز، خیلی از توطئه گران و خیال پردازان را مایوس کرد».
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

فرمانده محترم کلّ ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

با احترام، فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت حضرتعالی و آحاد ارتشیان غیور، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

یقیناٌ یکی از بهترین و هوشمند ترین ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) تعیین روز ارتش بود که باعث خنثی شدن توطئه های پلید دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین باعث تقویت و اتحاد بیشتر ارتشیان و همدلی آنان با مردم انقلابی و نیروهای مسلح شد.

تجربیات ارزشمند و افتخار آمیز ارتش در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از 48000 هزار شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تفسیر عملی «ما مقتدریم» در حفظ و حراست از مرزهای ملی و فراملی و حضور موفق و چشمگیر در عرصه های مردم یاری و مواقع بحرانی نشان از قدرت، صلابت و توانمندی آن مجموعه ارزشی است.

مزید توفیقات و عزت و سربلندی روزافزون حضرتعالی و آحاد ارتشیان مجاهد فی سبیل الله را تحت توجهات حضرت بقیه الله(عج) و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها