فرمانده سپاه کربلا:

ولایتمداری جانباز بابلسری مشت محکمی بر دهان دشمنان بود

سردار «مسلمی» با تاکید بر اینکه ولایتمداری جانباز ۷۰ درصد بابلسری مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، گفت: صبر، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی جانباز عزیز بسیار مهم و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۵۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 14April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز (چهارشنبه) در دیدار با جانباز ۷۰ درصد بابلسری با اشاره به اینکه جایگاه جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: جانبازان و یادگاران دفاع مقدس از بزرگترین مولفه‌های قدرت نرم کشور ایران اسلامی هستند و قطعا هیچگونه توهینی به جانبازان عزیز پذیرفتنی نیست.

سردار مسلمی با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از جانبازان است، افزود: جانبازان عزیز عمر و سلامتی خود را برای کشور گذاشتند تا کشور در امنیت و سلامت باشد و امروز عزت و سربلندی کشور در گرو ایثارگری جانبازان است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جانبازان و همه عزیزانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند، نگذاشتند که دشمن از این اتفاق سوء استفاده بکند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که برای امنیت کشور تلاش کرده و نگذاریم کسی امنیت کشور را دچار خدشه کند و نباید اجازه دهیم کسی اقتدار ایران اسلامی را دستاویز اهداف خود قرار دهد.

ولایتمداری جانباز بابلسری مشت محکمی بر دهان دشمنان بود

سردار مسلمی در ادامه با قدردانی از هوشمندی و بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری، خطاب به وی گفت: شما در دوران دفاع مقدس با بصیرت از ایران اسلامی دفاع کردید و برای در امنیت بودن ایران از عمر و سلامتی خود گذشتید حال امروز با هوشمندی و بصیرت پای نظام و انقلاب و ولایت ایستادید.

فرمانده سپاه کربلا بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری را نشانه ولایتمداری وی دانست و اضافه کرد: از اینکه نگذاشتید این حادثه باعث سوء استفاده دشمن بشود، برگرفته از ولایتمداری شماست و جای قدردانی دارد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه ولایتمداری جانباز ۷۰ درصد بابلسری مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، گفت: صبر، زمان شناسی و دشمن شناسی جانباز عزیز بسیار مهم و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها